Jump to content

Rhino

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er iemand tips om één van de twee rhino's te stelen in de restricted area.Mij lukt het niet :schater:

Geplaatst:

Het blijft gewoon erg lastig om een Rhino te stelen daar. Je krijgt er altijd een vijf sterren Wanted level, en als je met een luchtvoertuig in de buurt komt, word je beschoten door vier SAM lanceer installaties. Ik denk dat als je graag een Rhino daar weg wilt halen, dat je dan het beste een cheat in kan voeren, namelijk die van de Nooit Politie. Of anders gewoon de spawn cheat voor de Rhino. Die zijn beide te vinden op de Cheatpagina van WikGTA. En als je niet wilt cheaten, kan je ervoor zorgen dat je zes sterren krijgt, dan komen er ook Rhino's op je af. Dan kan je er eentje stelen, en hem in 1 van je garages zetten en saven. San Andreas 100% uitspelen is ook nog een optie, dan verschijnt er een Rhino op de brug boven Grove Street. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad bijna onmogelijk om de legerbasis binnen te dringen en een Rhino te stelen. (Hoewel het je wel in een paar missies lukt) Dus als je echt graag een Rhino wil of nodig hebt zal ik de cheat: AIWPRTON doen. (Dat is de cheat voor een Rhino)

Bewerkt: door Triads
Geplaatst:

zo moeilijk is het nou ook weer niet hoor. zorg voor een snelle voertuig, bijv een sanchez en rij door de hekken heen daarna zo snel mogelijk naar de hanger en dan in de tank en van daaruit is het makkelijk want de rhino is haast niet kapot te krijgen. saven en klaar.

Geplaatst:

pak een hydra, ga heel snel daar naartoe en spring uit je vliegtuig, ren naar binnen, pak de rhino, rijd door de hekken, ga naar een garage en save...

is best makkelijk, ik doe het heel vaak als ik daar in d buurt ben :tu:

succes

Geplaatst:

Hoezo is het moeilijk? Ik heb inmiddels al vele Rhino's, Cargobob's en Barrack OL dingen daar gejat, zonder beschoten te worden door zo'n raketding en ik schiet ze niet aan flarden. Pak gewoon een voertuig - het liefst een stevige en redelijk snelle - en ram door de hekken. Parkeer het voertuig zo dicht mogelijk naast het voertuig wat je wilt, stap in en prop het voertuig in je Verdant Meadows garage en save daar.

Geplaatst:
Hoezo is het moeilijk? Ik heb inmiddels al vele Rhino's, Cargobob's en Barrack OL dingen daar gejat, zonder beschoten te worden door zo'n raketding en ik schiet ze niet aan flarden. Pak gewoon een voertuig - het liefst een stevige en redelijk snelle - en ram door de hekken. Parkeer het voertuig zo dicht mogelijk naast het voertuig wat je wilt, stap in en prop het voertuig in je Verdant Meadows garage en save daar.

Ja maar het blijft natuurlijk altijd moeilijker dan bijvoorbeeld een cheat voor een Rhino te doen.

Geplaatst:
pak een hydra, ga heel snel daar naartoe en spring uit je vliegtuig, ren naar binnen, pak de rhino, rijd door de hekken, ga naar een garage en save...

is best makkelijk, ik doe het heel vaak als ik daar in d buurt ben :tu:

succes

Als je met een vliegtuig aan komt vliegen, word je aan flarden geschoten...:puh:

Geplaatst:
Ja maar het blijft natuurlijk altijd moeilijker dan bijvoorbeeld een cheat voor een Rhino te doen.
Ach ja daar zit wat in :puh: En voor de mensen die niet cheaten kunnen dan ook nog gewoon de game 100% uitspelen. Of een 100% savegame downloaden.
Geplaatst:

Ik heb helemaal geen moeite om een Rhino te stelen.

1. Ik heb een auto.

2. Rij aan de Noord-westelijke kant door de doorrijbare hekken.

3. Rijd door naar achter voor de Rhino. (Ik heb daar nog nooit een millitair gezien)

4. Stap in de Rhino.

5. Rijd naar Verdant Meadows, in je garage.

6. Saven.

7. Klaar

Geplaatst:
Als je met een vliegtuig aan komt vliegen, word je aan flarden geschoten... :puh:
niet als je gewoon recht naar beneden ineen keer vliegt, doe ik altijd :Y
Geplaatst:
Als je met een vliegtuig aan komt vliegen, word je aan flarden geschoten... :puh:
niet als je gewoon recht naar beneden ineen keer vliegt, doe ik altijd :Y

Of als je die raketten goed kan ontwijken :engel: Als je met een helikopter gaat ben je trouwens niet direct aan diggelen.

Geplaatst:

En met een Hydra kun je flares laten vallen.

Maar de makkelijkste manier blijft gewoon over de grond.

Geplaatst: (bewerkt)

Tjonge jonge wat doen we toch moeilijk doe gewoon de cheat: AEZAKMI (nooit politie) of spawn een Rhino met de cheat: AIWPRTON trouwens.. voor de ps2 xbox etc. zijn ook cheats kijk gewoon even op wikigta bij de cheats simpel. :N:duh:

Bewerkt: door kgta forum

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...