PowerPats Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 sommige mensen willen geen cheats gebruiken, want die willen een '' clean'' save Reageren
The Hulk Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ja cheats is inderdaad wel een beetjes voor mietjes en slechte gamers. Reageren
leettjuh Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ja cheats is inderdaad wel een beetjes voor mietjes en slechte gamers. Er zijn ook mensen die cheaten voor de lol. Ik bijvoorbeeld cheat alleen als ik aan het vrij spelen ben, maar in missies cheat ik niet! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Het lijkt me nu wel duidelijk op welke manieren er aan een Rhino is te komen. Volgens mij zijn alle mogelijkheden de revue gepasseerd, alleen de carspawner (alleen voor de PC) heb ik nog niet voorbij zien komen. Discussies over het al dan niet gebruiken van cheats lijken mij overbodig en off-topic, het is aan de speler of hij/zij cheats gebruikt, ongeacht wat anderen daarvan vinden. Verder reacties lijken mij overbodig, tenzij het de topicstarter nog steeds niet gelukt is, maar dat betwijfel ik. Of als er iemand anders nog een vraag over de Rhino heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.