stefan321 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik heb een probleempje met left 4 dead hij hapert als een gek sommigen levels doen het wel maar andere helemaal niet hij hapert gewoon als ik stil sta enzo hij hij loopt vast als ik schiet of zombies mij kapot meppen alles staat op low wat is dan het probleem??? :cya: Reageren
.Stan Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Dat je pc het gewoon niet aan kan Reageren
stefan321 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Dat je pc het gewoon niet aan kan kan ook wat zijn de systeem settings dan ?? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Dit probleem had ik ook! Mijn systeemvereisten zijn ook ruim over het minimale, maar toch had ik het. Heb je een dual of quadcore? Ga dan naar Opties -> Video en zet "Multicore Rendering" uit, en kijk of dat werkt! Succes. Reageren
stefan321 Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Dit probleem had ik ook!Mijn systeemvereisten zijn ook ruim over het minimale, maar toch had ik het. Heb je een dual of quadcore? Ga dan naar Opties -> Video en zet "Multicore Rendering" uit, en kijk of dat werkt! Succes. nu doen sommige levels het maar niet allemaal maar tog bedankt Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Misschien naar de website: Systemrequirementslab.com gaan en daar gaan ze kijken of je game het wel aan kan op de aanbevolen en op de minimale. Alleen ik weet niet of hij daar bij staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.