Renne Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Ik heb een vervelend probleempje op mijn pc. Telkens als ik naar een ander gebruikersnaam ga krijg ik allemaal fouten en kan ik er niet op en moet ik hem weer ressetten. Kunnen jullie me helpen??? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Ik ben bang dat je windows er af moet gaan halen. Maar wat zegt hij dan? Wat voor schermpjes krijg je te zien? Reageren
Renne Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Helemaal niets: Alles gaat heeel traaag! Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Formatt of systeem herstel naar 2 dagen - vorige week zetten, mischien dat dat helpt. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Haal er eens antispyware software... bijv. die van Microsoft, scoorde erg hoog in de consumentengids Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 brokentable, je kan niet internetten als je pc dood is dus hij kan het ook niet downloaden... ik zou zeggen, installeer windows opnieuw en dan kijken wat er gebeurd (installatie dat alle data erop blijft zitten natuurlijk!!!) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) brokentable, je kan niet internetten als je pc dood is dus hij kan het ook niet downloaden... ik zou zeggen, installeer windows opnieuw en dan kijken wat er gebeurd (installatie dat alle data erop blijft zitten natuurlijk!!!) Inderdaag wat stom van me... eh alleen 2 dingen: 1) er staat NERGENS dat zijn PC dood is. Alleen dat het switchen naar een andere gebruiker niet gaat 2) hij post wel op dit forum, dus hij moet een internet verbinding hebben, waar dan ook. En hij zou dus de software kunnen downloaden, op een USB-sitck of wat dan ook kunnen zetten en op de PC zonder (volgens jouw dan) internet uit kunnen voeren. Dus mijn reaktie was achteraf toch een stuk minder stom he... edit door The Godfather: :lol: Bewerkt: 8 mei 2005 door The Godfather Reageren
Stino Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Ik heb dit ook, wij deden altijd ''andere gebruiken'' , maar nu doen we ''afmelden'' en nu werkt hij gewoon weer perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.