The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Erg mooi! Er zitten erg mooie effecten in de sig. Ik vind vooral dat ruis mooi voor de render zo laat je de auto erg echt uit komen en straalt die. Ik vind alleen de tekst niet zo mooi en niet zo bij de sig passen voor de rest vind ik dit een van je beste sigs 8.5/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Thanks, nog meer mensen! Reageren
.NightFlower Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Nice! ^^ Je hebt idd mooie effecten gebruikt. Van je grijze achtergrond geeft het een mooie overloop met de effecten rondom de auto. Je hebt verschillende kleuren gebruikt, wat zeker niet misstaat en waardoor de focus op de auto is gelegd. 8 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Lettertype: 4,66666666666667 Plaatsing: 4 Face: 6 Kleur: 4 Render: 9 Plaatsing: 8 Mooiheid: 10 Ingeblend: 9 Border: 7,5 Stijl: 8 Dikte: 7 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 8 Effecten: 9,5 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Een geweldige signature, alleen raad ik je wel aan je naam daar weg te halen, want de manier waarop het geplaatst is en de kleur... ik vind het de signature een beetje verpesten. :$ Verder is het een geweldige signature met prachtige effecten! TOTAAL: 7,944445 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Thanks! Maar het was eigenlijk maar zo'n 2 Min. werk. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) Lettertype: 5,66666666666667 Plaatsing: 7 Face: 7 Kleur: 3 Render: 8 Plaatsing: 9 Mooiheid: 6 Ingeblend: 9 Border: 4,5 Stijl: 3 Dikte: 6 Kleur: 9,5 Stijl: 10 Verdeling: 9 Achtergrond: 6 Effecten: 9 Overige: 9 Bonuspunten: Commentaar: Een geslaagde signature, maar door de tekst wordt hij direct minder mooi. Verder is je border niet zo mooi. De effecten op/rond de render hebben goede kleuren, en de kleuren zijn goed verdeeld. De achtergrond daarintegen is minder. Dit komt door de tekst. De tekst bevat ook geen effect. En ik zie dat je de render niet zo goed hebt ingeblend. TOTAAL: 7,380952 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures EDIT : IK had iets verkeerd ingevuld, sorry voor het ongemak. Bewerkt: 13 maart 2009 door Forumrunner Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) @Forumrunner: Een 3?!? Goed heb je op MSN gesproken, was een foutje. Maakt niks uit, maar zó laag kan toch niet dacht ik! Bewerkt: 14 maart 2009 door GTA Haas Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 @Forumrunner:Een 3?!? Dat hoort er ook bij. Nu mijn rate: Ik vind het geheel van de signature mooi, de effecten passen bij elkaar net zoals de kleuren. De effecten lopen mooi over in je achtergrond, de render had wel wat donkerder gemogen. Het enige wat opvalt en het totale cijfer naar beneden zal helpen is de tekst. Het lettertype past er opzich best wel mooi bij maar de tekst is gewoon te simpel. Het lijkt net alsof de tekst er is opgeplakt, ook heeft de tekst maar 1 kleur namelijk zwart. Probeer van de tekst ook een soort effect te maken, geef het een mooi uitstraling. Totale cijfer: 8 Goed gedaan GTA Haas! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.