kgta forum Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren Reageren
ArticLight Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren Kijk in de Readme? Die zit er niet voor niks bij? Maar volgens mij moet je het bestand carmods.dat in de data folder van je SA vervangen.[/font] Reageren
kgta forum Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren Kijk in de Readme? Die zit er niet voor niks bij? Maar volgens mij moet je het bestand carmods.dat in de data folder van je SA vervangen.[/font] daar staat alleen in: plaats het volgende bestand in in de data map van gta sa klaar Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren Kijk inderdaad, zoals Articlight al zei, in de Readme daar staat alleen in: plaats het volgende bestand in in de data map van gta sa klaar Dan doe je dat toch Je hebt nog geen problemen gemeld o.i.d Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.