Jump to content

Windows Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op deze server Windows Vista draaien, en nu heb ik gehoord dat Windows Vista niet uit zichzelf bestanden aanmaakt zoals SA:MP.ban. Nou wil ik wat locaties scripten, maar het bestandje waar je saved locations in horen te staan heb ik dus ook niet. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Rullez

Geplaatst:

hmm, ik heb ook vista maar bij mij maakt ie samp.ban enzo wel aan, maar savedlocations heb ik ook niet... je kun het filterscript van sandra downloaden, werkt perfect bij mij. heb ik gedownload omdat ik die file ook niet kon vinden. ik kon het script van sandra niet zo gauw vinden, maar hij staat óf op dit forum, óf op forum.sa-mp.com. ik hoop dat ik je zo genoeg geholpen hebt, en anders vraag je het maar ;)

Geplaatst:
Je moet sa-mp, gtasa enzo als Administrator uitvoeren.

Dit had ik eerder vandaag al geprobeerd, maar dit werkt helaas niet. Toen kwam Thuron met de tips over zo'n tool gemaakt door jou en die heb ik net gedownload en alles werkt perfect.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...