sancar Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Hey, Ik heb een videokaart waarmee ik raar genoeg op HIGH kan spelen 1 vna de Ati 3400 Series. Een vriend van mij heeft die ook maar hem lukt IV niet eens op LOW.... Weten jullie hoe dat kan? even wat specs: Pentium 4 Core 2 Duo 3Gb ram 4Gb ram DirectX 10 DirectX10 Windows XP Windows Vista 3.2 GHZ 3.0 GHZ Gekocht bij de ALDI Gekocht bij een special zaak voor Game PC's De onderstreepte specs zijn van mijn vriend Ik wil hem graag helpen maar in alle opzichten is zijn PC beter... Hoe kan het dat GTA IV het toch op HIGH bij mij doet en bij hem niet Bewerkt: 12 maart 2009 door sancar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Ik zou het ook zo niet kunnen zeggen, maar het is wel heel raar dat jij met een HD34xx en een Pentium 4 op high kunt spelen :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Ik zou het ook zo niet kunnen zeggen, maar het is wel heel raar dat jij met een HD34xx en een Pentium 4 op high kunt spelen :s lol tog video kaart bij de ALDI halen n daar ook nog op hich mee kunnen spelen. had ik nooit durven dromen van een ALDI kaart hahahahahaaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Ik zou het ook zo niet kunnen zeggen, maar het is wel heel raar dat jij met een HD34xx en een Pentium 4 op high kunt spelen :s lol tog video kaart bij de ALDI halen n daar ook nog op hich mee kunnen spelen. had ik nooit durven dromen van een ALDI kaart hahahahahaaha Het is geen kaart van de aldi, het is een kaart van ATi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 Hoe is het in vredesnaam mogelijk op high te halen op een Pentium 4? Maar laat je vriend eens zijn drivers updaten, patches downloaden. Tja, en anders moet hij op internet naar een Pentium 4 PC gaan zoeken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Hoi, Ja ik zelf moest vind het ook raar maar hij loopt heerlijk op High de missie filmpjes moeten wel 1 à 2 seconden langer laden maar verder ook geen problemen xD De Ati kaart heb ik er zelf ingestopt er zat eerst een oudere kaart in maar daar zat geen Shader Model 3.0 op dus kon ik geen IV spelen.... Enne deze PC is uit 2002 en hij doet het nog aardig vindt ik zelf... grts Sancar PS: @ graafschap "De Aldi is niet zo slecht als gedacht wordt,ik heb deze PC vanaf 2002 en heb alleen de videokaart vervangen;)" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
langpaed 8 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) FF een vraagje, hoe kun je direct x 10 draaien op xp? Het merk van de videokaart maakt uit, maar ook of je een 3450 of 3470 hebt en een duurdere of goedkopere (en heel belangrijk: 512 MB videogeheugen) Bewerkt: 24 maart 2009 door langpaed 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Direct X 10 is alleen voor Vista. Er zijn wel illegale versies van DX10 naar XP geport, maar daar word op dit forum niet over gepraat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Hoezo illegaal ik ga gwn naar microsoft.com en download het met mijn XP.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 ja tuurlijk, dan ben jij de enigste die gewoon dx10 kan dlen voor xp. Dat is zeker ook de reden dat ik hem nog nooit gevonden heb na meerdere malen zoeken. Dx10 is gewoon standaard bij vista bijgeleverd en niet te downladen, alleen de updates kun je downlaoden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Als ik DXDIAG intyp staat er D10 bij die specs... en eerst stond er D9 hoe is dat dan geen D10?! Leg me dan maar ff uit hoe dat zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) DX 10 kan niet op XP, geloof me nou maar. En die illegale versies werken ook niet dus blijf nou maar lekker op DX9. Zoveel beter is DX10 nou ook weer niet. Bewerkt: 24 maart 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Als ik DXDIAG intyp staat er D10 bij die specs...en eerst stond er D9 hoe is dat dan geen D10?! Leg me dan maar ff uit hoe dat zit leg mij ook maar evne uit hoe jij als enigste gewoon dx10 van microsoft kunt downladen, en gta 4 op high kunt draaien met ene p4, je bent echt chronisch stoned ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 (bewerkt) I rest in my chase! http://i304.photobucket.com/albums/nn193/R...l872/Dxdiag.jpg PS:vergroot de afbeelding ff;) Bewerkt: 25 maart 2009 door sancar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Je kan illegaal wel aan DX10 voor XP geraken, maar ervan af geraken is moeilijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.