sancar Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 DX stond op mijn (nieuwe) videokaart drm heb ik hem;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Lol? '2 CPU's'? Een Pentium 4 heeft bij mijn weten maar 1 core hoor...Maarja, wat voor videokaart heeft je vriend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Lol? '2 CPU's'? Een Pentium 4 heeft bij mijn weten maar 1 core hoor...Maarja, wat voor videokaart heeft je vriend? Die 2 CPU's zijn van mijn PC;) ALDI PC 4 life xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Dat is HT, 2 fysieke cpu's, maar gewoon als 1 cpu gefabriceerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Dat is HT, 2 fysieke cpu's, maar gewoon als 1 cpu gefabriceerd Mja Wesley zo stoned ben ik dus niet;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Pentium IV hyperthreaded is 1 CPU met 1 core die 2 threads tegelijk kunnen draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Dat is HT, 2 fysieke cpu's, maar gewoon als 1 cpu gefabriceerd Mja Wesley zo stoned ben ik dus niet;) tuurlijk joh, dan mag je nu ook nog gaan bewijzen dat je gta4 zoals je zelf zegt met ene p4 en een HD3400 op high vloeiend kunt draaien. En trouwens dat dx10 slaat nergens op, jij bent zeker de enigste die dx10 meegelverd krijgt, wat een onzin zeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Hij heeft gewoon óf de foto ge photoshopt, of hij heeft een illegale Direct X 10. Want er is, en komt, geen officiële DX 10 uit voor XP. En er is geen enkele mogelijkheid dan een P4 het spel kan draaien op High. Je krijgt GTA IV met moeite opgestart. Dus kom nou niet praten, want niemand geloofd je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Hier wat specs van mij videokaart: Overview GPU Specifications System Requirements ATI Radeon™ HD 3400 Series - GPU Specifications 181 million transistors on 55nm fabrication process PCI Express 2.0 x16 bus interface 64-bit DDR2/GDDR3 memory interface Microsoft® DirectX® 10.1 support Shader Model 4.1 32-bit floating point texture filtering Indexed cube map arrays Independent blend modes per render target Pixel coverage sample masking Read/write multi-sample surfaces with shaders Gather4 texture fetching Unified Superscalar Shader Architecture 40 stream processing units Dynamic load balancing and resource allocation for vertex, geometry, and pixel shaders Common instruction set and texture unit access supported for all types of shaders Dedicated branch execution units and texture address processors 128-bit floating point precision for all operations Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Jah doh, maar die DirectX 10.1 support kan alleen in Vista. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Maar ik hem wel niet illegaal Dus wat is jullie probleem... en @ Sprunk jullie hoeven me niet te geloven als ik mezelf maar geloof... Yes I can;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Jah doh, maar die DirectX 10.1 support kan alleen in Vista. Somigge mensen wíllen het gewoon niet begrijpen. Windows XP - DX 9.0c Vista/7 - DX 10.0/10.1 No you cant! Bewerkt: 26 maart 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Vreemd dat ik met mijn Pentium 4 Gta met geen 1 mogelijkheid aan de praat krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Vreemd dat ik met mijn Pentium 4 Gta met geen 1 mogelijkheid aan de praat krijg. Dat is normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Vreemd dat ik met mijn Pentium 4 Gta met geen 1 mogelijkheid aan de praat krijg. Dat jij met een P4 het spel niet aan de praat krijg, is helemaal niet gek. Dat sancar het spel aan de praat krijgt met een P4, en beweerd dat hij op High speelt, da's wel vreemd. En het is nog vreemder, dat hij beweerd Direct X 10 legaal op Windows XP heeft. 2 dingen die echt gewoon niet kunnen. Op een Pentium Dual Core loopt het spel bagger, wat wil je dan met een P4???? Bewerkt: 26 maart 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.