Danoontje_nl Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Vreemd dat ik met mijn Pentium 4 Gta met geen 1 mogelijkheid aan de praat krijg. Dat is normaal Weet ik,maar ik vind het knap van de topic starter dat hij op high kan spelen met een P4. Mijn pc zit dik onder de systeem eisen van Gta IV. Bewerkt: 26 maart 2009 door danoontje_nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Vreemd dat ik met mijn Pentium 4 Gta met geen 1 mogelijkheid aan de praat krijg. Dat is normaal Weet ik,maar ik vind het knap van de topic starter dat hij op high kan spelen met een P4. Mijn pc zit dik onder de systeem eisen van Gta IV. Als je het topic doorleest merk je dat jij niet de enige bent die dat raar vindt Bewerkt: 26 maart 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Vreemd dat ik met mijn Pentium 4 Gta met geen 1 mogelijkheid aan de praat krijg. Dat is normaal Weet ik,maar ik vind het knap van de topic starter dat hij op high kan spelen met een P4. Mijn pc zit dik onder de systeem eisen van Gta IV. Als je het topic doorleest merk je dat jij niet de enige bent die dat raar vindt Dat had ik al door ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 idd raar dat jullie dat niet kunnen.... I rest in my chase;) Yes ALDI PC's can... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Ja, gefeliciteerd met je mooie Aldi PC, en heb er nog veel geluk mee de komende 10 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 idd raar dat jullie dat niet kunnen....I rest in my chase;) Yes ALDI PC's can... muahahaha je zet jezelf steeds meer voor lul. jij zegt dat je gta4 op high kunt spelen met ene p4, voor de duidelijkheid, ene p4 komt niet eens in de buurt van de minimum eisen en dan wil jij ermee op high gaan spelen? Denk je soms dat wij dom zijn? Bewijs het maar dat het kan, heel misschien haal je dan nog net 1fps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 idd raar dat jullie dat niet kunnen....I rest in my chase;) Yes ALDI PC's can... muahahaha je zet jezelf steeds meer voor lul. jij zegt dat je gta4 op high kunt spelen met ene p4, voor de duidelijkheid, ene p4 komt niet eens in de buurt van de minimum eisen en dan wil jij ermee op high gaan spelen? Denk je soms dat wij dom zijn? Bewijs het maar dat het kan, heel misschien haal je dan nog net 1fps zeg maar hoe;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) De ingame benchmark. Hoewel het makkelijk te vervalsen is.... Maar kaar een filmpje met FRAPS! (eisen: in een Blista, voor romans appartement, en rij dan naar zijn taxi bedrijf. Volg deze eisen, dan weten we dat het niet van youtube komt. Het is trouwens case, niet chase En bovendien zijn de PC's niet van de ALDI maar van Medion. @ hieronder: Je hebt eigenlijk gewoon helemaal gelijk! Bewerkt: 26 maart 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Ach bewijs is niet nodig, is hetzelfde als zeggen dat je met je fiets 120km/h kan halen op eigen kracht. Het kan gewoon NIET basta, valt niets aan te bewijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Ach bewijs is niet nodig, is hetzelfde als zeggen dat je met je fiets 120km/h kan halen op eigen kracht.Het kan gewoon NIET basta, valt niets aan te bewijzen. [sarcasme]Nou, mijn achter overgroot neef speelt GTA IV op low met een Pentium III processor, 128Mb RAM en een GeForce 3600 GT. , dus alles kan.[/sarcasme] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 De ingame benchmark. Hoewel het makkelijk te vervalsen is....Maar kaar een filmpje met FRAPS! (eisen: in een Blista, voor romans appartement, en rij dan naar zijn taxi bedrijf. Volg deze eisen, dan weten we dat het niet van youtube komt. Het is trouwens case, niet chase En bovendien zijn de PC's niet van de ALDI maar van Medion. @ hieronder: Je hebt eigenlijk gewoon helemaal gelijk! Ik heb geen Cam... en ja ik weet dat het case is maar chase ziet er leuker uit @ Hierboven inderdaad die ken ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 voor fraps heb je geen cam nodig -.-' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 voor fraps heb je geen cam nodig -.-' ow ok:) Ik ken dat programma niet.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 Tadaaaa!! http://www.fraps.com/download.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.