Sjorszzz Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Hallo, Kan iemand mij misschien in het Nederlands uitleggen hoe je een savegame voor de pc versie moet plaatsen? Alvast Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Hallo, Kan iemand mij misschien in het Nederlands uitleggen hoe je een savegame voor de pc versie moet plaatsen? Alvast Bedankt. is (nog) niet veel bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Zie dit topic: klik Beschrijving en al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 En hoe moet het dan met een gedownloade savegame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 En hoe moet het dan met een gedownloade savegame? Staat onder het kopje > Een savegame installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 En hoe moet het dan met een gedownloade savegame? Staat onder het kopje > Een savegame installeren. Ik snap het eigenlijk niet helemaal dat stukje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Niemand die de moeite neemt voor een beetje extra uitleg?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woveriene Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Niemand die de moeite neemt voor een beetje extra uitleg?! Ik heb geen GTA IV Als je hem op de PC heb is het simpel Ergens staat een mapje met User data Plaats daar de save game in Als het goed is moet die het dan doen Gr. Woveriene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Hallo, Kan iemand mij misschien in het Nederlands uitleggen hoe je een savegame voor de pc versie moet plaatsen? Alvast Bedankt. is (nog) niet veel bekend. Nou ja, wel dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.