Sublime Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik heb sony ericson k800 en nu is mijn vraag of er een progamma is die de playstation kan linken aan de mobiel (via blutooth dus) en nog een vraagje: - is er een progamma voor je mobiel om dat ding is lekker te gaan laaten schudden (buzzen) - is er een progamma voor je mobiel die als afstandsbediening kan werken (infrarood dus) ik heb op het IE gezocht maar kon niks vinden.. Reageren
Velaro Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik heb sony ericson k800 en nu is mijn vraag of er een progamma is die de playstation kan linken aan de mobiel (via blutooth dus)en nog een vraagje: - is er een progamma voor je mobiel om dat ding is lekker te gaan laaten schudden (buzzen) - is er een progamma voor je mobiel die als afstandsbediening kan werken (infrarood dus) ik heb op het IE gezocht maar kon niks vinden.. Nee, dit kan niet. Ik zie eigenlijk niet in waar je dit voor nodig hebt. Je kan je gsm toch ook zo laten trillen? En de controller is toch genoeg als afstandsbediening? Als je een Dual Shock 3 hebt trilt je controller bij de games, en als je per sé een afstandsbediening wilt kan je die vinden in de winkel. (PS3 Blu-Ray afstandsbediening) Reageren
Sublime Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik heb sony ericson k800 en nu is mijn vraag of er een progamma is die de playstation kan linken aan de mobiel (via blutooth dus)en nog een vraagje: - is er een progamma voor je mobiel om dat ding is lekker te gaan laaten schudden (buzzen) - is er een progamma voor je mobiel die als afstandsbediening kan werken (infrarood dus) ik heb op het IE gezocht maar kon niks vinden.. Nee, dit kan niet. Ik zie eigenlijk niet in waar je dit voor nodig hebt. Je kan je gsm toch ook zo laten trillen? En de controller is toch genoeg als afstandsbediening? Als je een Dual Shock 3 hebt trilt je controller bij de games, en als je per sé een afstandsbediening wilt kan je die vinden in de winkel. (PS3 Blu-Ray afstandsbediening) uhm.. dat trillen en die afstandbediening is anders bedoelt van de playstation af want ik neem geen dualshock 3 controller mee naar school en op school wil ik de tv's verzetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.