Jump to content

ik vraag mij af hoe een mod te maken....

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo gassie's

ik wou wel eens het scripten gaan leren.

dus ik stap naar de master tut list lees de tuts door.

maar er staat nergens HOE ik een simpele mod kan maken.

en dat wou ik nou juist leren.

weet iemand hoe dat moet?

gewoon iets simpels om mee te beginnen.

alvast hardstikke bedankt :Y

ps:graag zo snel mogelijk reageren want ik wil er aankomend wekend mee beginnen.

Geplaatst:

Simpeler dan de scm modding tutorials in de Master tutorial list, kunnen we het niet maken. je moet ze ook niet alleen doorlezen, maar ook echt uitvoeren en er zelf wat verder mee experimenteren. Als dat te ingewikkeld is, vrees ik dat SCM modding niet aan je besteed is.

Je zou dan misschien nog naar DYOM kunnen kijken, waarmee je missies kunt maken, zonder SCM scripts.

Geplaatst: (bewerkt)
Simpeler dan de scm modding tutorials in de Master tutorial list, kunnen we het niet maken. je moet ze ook niet alleen doorlezen, maar ook echt uitvoeren en er zelf wat verder mee experimenteren. Als dat te ingewikkeld is, vrees ik dat SCM modding niet aan je besteed is.

Je zou dan misschien nog naar DYOM kunnen kijken, waarmee je missies kunt maken, zonder SCM scripts.

ja ik voerde ze ook egt uit maar bijvoorbeeld een mod om vlammen bij de wielen te zetten van aoto's

dat staat er niet tussen.

maar het scripten snap ik op zig wel.

en over DYOM als ik missie's wou deed ik het daar wel mee.

maar ik wil juist mods

Bewerkt: door graafschap.b
Geplaatst:

Je zult toch echt eerst goed moeten leren scmscripten wil je zoiets willen maken. Sterker nog, ik denk zelfs dat je de meeste van jouw ideeën niet eens kunt uitvoeren met scm. Leer eerst scm, leer de beperkingen en mogelijkheden van SA, en bedenk dan pas de mods die je wilt maken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...