hommelkip Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb een auto geinstalleerd op gta sa en zijn velgen kloppen echt helemaal niet Ik wil dus weten hoe ik ze normaal krijg. Ik irriteer mij echt matenloos aan de velgen Ik laat even de punten zien: Punt 1: De velgen zijn gewoon wit en dat is echt bijna nergens in het echt. Punt 2: Het bmw logo moet groter zijn. Punt 3: Je kan nog niet eens het woord bwm zien op het bmw logo Zie hier mijn bmw die ik geinstalleerd heb: Zie hier een echte bmw met echte velgen Zie hier een echt bmw logo: Bewerkt: 12 maart 2009 door hommelkip Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 maak dan zelf een auto die wel goed is. of verander hem Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) jezus, stel je niet zo verschrikkelijk aan. Weet je wel hoe moeilijk het is om een auto te maken? en hoeveel tijd het wel niet kost? En dan ga je zitten zeuren over die kleine details die prima zijn. Als je het zo perfect weet...waarom maak je dan niet zelf ''even'' een auto?? Kun je hem precies zo maken als hoe jij het wil... Bewerkt: 12 maart 2009 door gta master 1 Reageren
hommelkip Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 jezus, stel je niet zo verschrikkelijk aan. Weet je wel hoe moeilijk het is om een auto te maken? en hoeveel tijd het wel niet kost?En dan ga je zitten zeuren over die kleine details die prima zijn. Als je het zo perfect weet...waarom maak je dan niet zelf ''even'' een auto?? Kun je hem precies zo maken als hoe jij het wil... Hier ga ik niet serieus op in, Groeten, hommelkip PS. Ja joh jezus, stel je niet zo aan. Reageren
hommelkip Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 maak dan zelf een auto die wel goed is.of verander hem Als je het leest dan zeg ik: Dus weet iemand hoe ik ze normaal krijg. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Met zo'n houding, krijg je echt geen antwoord hoor. Leer eerst manieren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.