Jump to content

Probleem als hij laadt

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft.

En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets.

kan mij iemand helpen.

Zou heel fijn zijn :D

Mvg,yoenes

Geplaatst:
Hallo,

ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft.

En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets.

kan mij iemand helpen.

Mvg,yoenes

Beste,

Je hebt de mod waarschijnlijk fout geinstalleerd. De enigste mogelijkheid is om San Andreas opnieuw te installeren, en de mod vervolgens nogmaals te installeren (Tip: Lees alles stap voor stap door)

Apple-Mac

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

kan mij iemand helpen.

Mvg,yoenes

Ook heel belangrijk! backup de orginele bestand(en) voor dat je gaat modden (in de meeste gevallen kan gta san andreas weer volledig laden als je de orginele bestanden weer terug plaatst ).

Dat kost minder tijd en je verliest je andere mods niet.

Bewerkt: door RazorOne
Geplaatst:
Hallo,

kan mij iemand helpen.

Mvg,yoenes

Ook heel belangrijk! backup de orginele bestand(en) voor dat je gaat modden (in de meeste gevallen kan gta san andreas weer volledig laden als je de orginele bestanden weer terug plaatst ).

Dat kost minder tijd en je verliest je andere mods niet.

maar hoe werk ik met img tool :(

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

kan mij iemand helpen.

Mvg,yoenes

Als je voertuigen wilt installeren geld dit:

Heb je de versie 2 van gta sa? dan moet je hem met de gta sa downgrader patch downgraden.

Heb je versie 1? dan heb ik er de balle verstand van xD

Bewerkt: door hommelkip
Geplaatst:
Hallo,

kan mij iemand helpen.

Mvg,yoenes

nou dat licht aan de mods ik heb dat ook soms maar dan moet ik ff kijken welke mod het i sal sje het weet

haal je die mod er uit nou dat is het

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...