ragedyoenes03 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Hallo, ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Beste, Je hebt de mod waarschijnlijk fout geinstalleerd. De enigste mogelijkheid is om San Andreas opnieuw te installeren, en de mod vervolgens nogmaals te installeren (Tip: Lees alles stap voor stap door) Apple-Mac Reageren
RazorOne Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Ook heel belangrijk! backup de orginele bestand(en) voor dat je gaat modden (in de meeste gevallen kan gta san andreas weer volledig laden als je de orginele bestanden weer terug plaatst ). Dat kost minder tijd en je verliest je andere mods niet. Bewerkt: 14 maart 2009 door RazorOne Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Ook heel belangrijk! backup de orginele bestand(en) voor dat je gaat modden (in de meeste gevallen kan gta san andreas weer volledig laden als je de orginele bestanden weer terug plaatst ). Dat kost minder tijd en je verliest je andere mods niet. maar hoe werk ik met img tool Reageren
K.O. Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 maar hoe werk ik met img tool Master Tutorial List > Handleiding voor IMG Tool 2.0.Wat voor mods probeer je eigenlijk te installeren? En hoe heb je die geprobeerd te installeren? Oh en eh, dat 'Uitvoeren als Administrator' staat er voor zover ik weet alleen bij Windows Vista. In XP is dat (meestal) niet nodig. Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb ook gehoord dat een versie van SA crasht als je mods hebt, versie 2 dacht ik. Reageren
hommelkip Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Als je voertuigen wilt installeren geld dit: Heb je de versie 2 van gta sa? dan moet je hem met de gta sa downgrader patch downgraden. Heb je versie 1? dan heb ik er de balle verstand van xD Bewerkt: 28 maart 2009 door hommelkip Reageren
roycelokker Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes nou dat licht aan de mods ik heb dat ook soms maar dan moet ik ff kijken welke mod het i sal sje het weet haal je die mod er uit nou dat is het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.