G-unit Soldier BK Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Ik heb net de story van GTA IV uitgespeeld maar ik heb nog niet alle races van brucie gehaald en als ik naar me telefoon ga en op brucie klik is de race functie weg, heeft iemand enig idee of ik deze races nog kan voltooien?? ik hoor het graag, bij voorbaat dank, groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gortie17 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 hoi je hebt dan gta uitgespeeld als je kijkt bij wikigta en dan bijv. francis mcreary die kan je politie weghalen als je hem belde dat kan dus niet meer en dat is het zelfde als met de races van brucie. mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 hoije hebt dan gta uitgespeeld als je kijkt bij wikigta en dan bijv. francis mcreary die kan je politie weghalen als je hem belde dat kan dus niet meer en dat is het zelfde als met de races van brucie. mvg Dit is grote onzin, je kunt alltijd de races van Brucie doen en ook al heb je het verhaal uitgespeeld. De races zijn noodzakelijk voor de 100%, kijk anders nog even -->Hier<--. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gortie17 Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 hoije hebt dan gta uitgespeeld als je kijkt bij wikigta en dan bijv. francis mcreary die kan je politie weghalen als je hem belde dat kan dus niet meer en dat is het zelfde als met de races van brucie. mvg Dit is grote onzin, je kunt alltijd de races van Brucie doen en ook al heb je het verhaal uitgespeeld. De races zijn noodzakelijk voor de 100%, kijk anders nog even -->Hier<--. Klopt wel hoe kan het dan dat ik hem heb uyitgespeel en ik kon een uur van te voren voor de laatste missie nog racen en na de laatste missie niet. wil ik dan wel eens weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 hoije hebt dan gta uitgespeeld als je kijkt bij wikigta en dan bijv. francis mcreary die kan je politie weghalen als je hem belde dat kan dus niet meer en dat is het zelfde als met de races van brucie. mvg Dit is grote onzin, je kunt alltijd de races van Brucie doen en ook al heb je het verhaal uitgespeeld. De races zijn noodzakelijk voor de 100%, kijk anders nog even -->Hier<--. Klopt wel hoe kan het dan dat ik hem heb uyitgespeel en ik kon een uur van te voren voor de laatste missie nog racen en na de laatste missie niet. wil ik dan wel eens weten Dan moet jij te kampen hebben met een bug, want ik heb de storyline ook uitgespeeld, en ik kan toch nog steeds races doen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Op welke console is dit probleem? PC/PS3/XDoos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zet Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ik kan ook nog race's doen hoor! >>> Door Hanneswasco: Waarom bump jij dit topic met zo'n nutteloze reactie? Gelieve dit in het vervolg niet meer te doen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.