yoenboss Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Nou mensen ik ben al een beetje opgeschoten met het modden maaaar nu wil ik tog egt een keertje een eigen skin maken voor sanandreas en dan wil ik heb maken als pet kan iemand me uitleggen hoe ik heb de programmas zmodeler gmax en sketup 6 alvast bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Aan die programma's heb je niks als je niet weet hoe je ze moet gebruiken. Sterker nog, als je dat wel zou weten zou je er nu nog niks aan hebben. Blijkbaar heb je echt geen idee waar die programma's voor zijn of wat je wilt gaan doen. Daar lijkt het voor mij in elk geval op. Hoe dan ook, ik neem aan dat je met 'en dan wil ik heb maken als pet' bedoeld dat je de texture van een pedestrian wilt aanpassen. Als je nu in de Master Tutorial List had gekeken had je genoeg tutorials kunnen vinden over het modden van textures. Een mooie start is het downloaden van TXD Workshop. Hiermee kun je de texture bestanden uit GTA openen. Dan zoek je een mooie tutorial uit de MTL en kun je beginnen. De bestandsnamen van alle pedestrians kun je uit het peds.ide bestandje halen. Dit bestandje staat in de 'data' map van je GTA SA map en kun je openen met kladblok. De derde kolom staat voor de naam van de texture. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.