Jump to content

Signture omzetten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen!

Ik heb 7 renders van Triads maar dat zijn JPEG afbeeldingen en die leest mijn Adobe Photoshop CS3 niet. Dus hoe kan ik er een ander soort bestandje van maken? En wat voor bestand moet ik er van maken?

Geplaatst:
Hey iedereen!

Ik heb 7 renders van Triads maar dat zijn JPEG afbeeldingen en die leest mijn Adobe Photoshop CS3 niet. Dus hoe kan ik er een ander soort bestandje van maken? En wat voor bestand moet ik er van maken?

Ik heb ze opgeslagen als PNG. Dus als het goed is moet je gewoon op de link klikken en dan rechter muisknop > opslaan als... Tenminste zo kan ik ze gewoon openen in Photoshop :)

Geplaatst:
Hey iedereen!

Ik heb ze opgeslagen als PNG. Dus als het goed is moet je gewoon op de link klikken en dan rechter muisknop > opslaan als... Tenminste zo kan ik ze gewoon openen in Photoshop :)

Ja maar ik heb de PB al verwijderd dus kan je hem nog een keer sturen?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als je het bestand opslaat dan heb je meerdere keuzes, je moet gewoon op dat pijltje klikken dat naar beneden gaat

+ je moet het ook eerst het psd opslaan, zo is het veel makkelijker om dan nog iets te wijzigen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...