jeffback Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ik wil binnenkort een nieuw spel halen op de PS 3 zit nu te tweifelen tussen killzone 2 of resident evil 5 maar misschien ook wel een ander spel ik zoek een spel waarmee je ook online kan spelen wie heeft er tips welke spellen zijn goed en kan je ook online spelen? alvast bedankt grtz jef Reageren
LangeDraak Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ik wil binnenkort een nieuw spel halen op de PS 3 zit nu te tweifelen tussen killzone 2 of resident evil 5 maar misschien ook wel een ander spelik zoek een spel waarmee je ook online kan spelen wie heeft er tips welke spellen zijn goed en kan je ook online spelen? alvast bedankt grtz jef Ik zou dan denk ik voor killzone2 gaan. Dat is momenteel een enorme hype in de on-line communie dus genoeg animo om on-line te gaan knallen. Veel plezier in ieder geval met je nieuwe game Reageren
GtaSlave Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ik zou zeker voor KZ2 gaan, RE5 vond ik persoonlijk niet zo vet... (gedownload :$) Reageren
jeffback Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ok thanks denk idd dat ik killzone ga halen weten jullie of er trouwens ook goede race spellen zijn waarmee je online tegen elkaar kan spelen? Reageren
Velaro Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ok thanks denk idd dat ik killzone ga halenweten jullie of er trouwens ook goede race spellen zijn waarmee je online tegen elkaar kan spelen? Is Race Driver: GRID niet wat voor jou? Hier vind je screenshots. In deze game heb je ook een volledig schademodel. Verder is er ook nog Gran Turismo Prologue. Verder is er nog Gran Turismo 5: Prologue. Bij deze game hebben de wagens geen schademodel. Misschien kan je ook wat specifieker zijn, waaraan moet je racegame nog voldoen? Zo kan ik een game vinden die perfect voor jou geschikt is. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 The godfather part II ? Het is free-roaming met strategie. Hij heeft ook online. Reageren
pimios Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Ik zou voor killzone 2 gaan. Ik zou zeggen: Download allebei de demo's van de ps store en probeer ze Reageren
Platypus Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 ok thanks denk idd dat ik killzone ga halenweten jullie of er trouwens ook goede race spellen zijn waarmee je online tegen elkaar kan spelen? Volgens mij is Midnight Club: Los Angeles ook een heel goed race spel Ik heb hem nog niet (een van deze weken ga ik hem kopen), maar het ziet er zeer vet uit Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Als je een race fan bent zou ik voor Midnight Club Los Angeles gaan. Voor Shooter Killzone 2. Voor free roaming Godfather II (of Saints Row 2) :$ Voor echt horor FEAR 2 of Resident evil Voor platformer/familiegame Little Big Planet. Keuze genoeg hé? Reageren
knikker Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 killzone 2 heeft een zeer vette mp modus Reageren
Zaahed Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Ik zal maar voor Killzone 2 gaan want hij is erg goed met mooie Graphics vind ik en veel mensen spelen het. Maar uh jongens volgens mij wil hij tussen een van die 2 games kiezen niet een andere want misschien heeft hij al die games. Edit: Ow oeps. Zijn 2e post niet gelezen. Voor een race spel zal ik gaan voor Midnight club Los Angeles het is een goeie race game! Bewerkt: 17 maart 2009 door Zaahed Reageren
jeffback Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 thanx voor de reacties. ga killzone halen, ik hoor er goede verhalen over en wat ik ook belangrijk vind dat ie goed online gespeeld kan worden. ben ook erg geinteresseerd in LA midnight club miss is dat de game die ik daarna haal zodra mijn budget het toelaat grtz jef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.