ikt Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) Ik heb weer eens slim gedaan. Een mod instaleren en erachterkomen dat die mijn computer verneukt. >>> Door PatrickW: Link verwijderd, als je hier een oplossing wilt, presenteer je je probleem ook maar hier<<< Weet iemand hoe je dit terugdraait? Alle info zit in de url, inclusief bestanden. Voor de luie mensen: moet snel naar school dus ff kort vraagjedeze zogenaamde mod **** zorgt ervoor dat mijn computer na het opstarten reboot. en in de veilige modus kan ik niets omdat de keybaord en muis niet werken. help! iemand een idee? ik heb het autoshutdown al weg, maar hoe krijg ik weer die andere dingen werkend? Ik zit op een andere komputäh. Maargoed, ik zal ff een PS/2 toetsenbord proberen.And someone VM this shit: ****** En weet IEMAND de startupfile van XP? Je weet wel, het bestand/de map die alle zooi bevat die zegt wat XP op moet starten. T.T Edit: Hier de source van deze onheil. HELP ME! http://www.megaupload.com/?d=6P68CLUA @ Antwoorden: Ik ben redelijk gevorderd, zoals je ziet heb ik de kwaaddoender al te pakken en zitten friemelen, alleen moet ik nu de register in om alles te ongedaan maken. MAAR HOE? Een regedit werkt niet. Register zit trouwens in \WINDOWS\System32\Config. Edit: Okay, weet iemand hoe ik dit undo? Per registersleutel veranderen is monnikenwerk. Kan ik een andere computers dingen gebruiken? Voor zover ik weet zijn ze identiek. Want er verandert niets bij de muis/kb-config na de installatie. Bewerkt: 13 maart 2009 door PatrickW Links naar ander forum en warez sites verwijderd Reageren
ikt Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 systeemherstel Bril nodig? Als je me probeert te helpen, neem dan ook het materiaal door. Systeemherstel is geblokkeerd. En mijn inputhardware is sowieso geblokkeerd in Windows. Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Bril nodig? Als je me probeert te helpen, neem dan ook het materiaal door. Systeemherstel is geblokkeerd. En mijn inputhardware is sowieso geblokkeerd in Windows. Niet in je quotes hier op het forum, en je kunt niet eisen dat iemand andere fora compleet gaat lezen. Dus beginnen te schelden op iemand die je probeert te helpen slaat nergens op. Reageren
ikt Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Bril nodig? Als je me probeert te helpen, neem dan ook het materiaal door. Systeemherstel is geblokkeerd. En mijn inputhardware is sowieso geblokkeerd in Windows. Niet in je quotes hier op het forum, en je kunt niet eisen dat iemand andere fora compleet gaat lezen. Dus beginnen te schelden op iemand die je probeert te helpen slaat nergens op. Als je begint met iemand te helpen, dan lees je eerst het gegeven materiaal door. Maargoed. Probleem is weg en niet door de hulp. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Voorzover ik het kan zien heb je het aardig verpest. Dus als ik het goed begrijp (nee ik heb je andere topic niet door gelezen) stoppen je toetsenbord en muis zodra Windows begint? Reageren
Hayte Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Voorzover ik het kan zien heb je het aardig verpest. Dus als ik het goed begrijp (nee ik heb je andere topic niet door gelezen) stoppen je toetsenbord en muis zodra Windows begint? Probleem is weg zegt hij Ga je ook nog zeggen hoe je hem hebt gefixt? Reageren
ikt Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Nee, aangezien mods+ hier blijkbaar alles verbieden. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Nee, aangezien mods+ hier blijkbaar alles verbieden. Nu overdrijf je gigantisch. Omdat mods toevallig een keer iets doen wat jou niet aanstaat meteen "nee, mods verbieden toch alles". Als je het niet wil zeggen, zeg dát dan gewoon, in plaats van de mods+ alle schuld in de schoenen te schuiven. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Het lijkt me nogal voor de hand liggend om even te zeggen hoe het is opgelost, zodat anderen er ook wat van kunnen leren. Lijkt me niet echt moeilijk om dat in één zin in dezelfde post te typen. Reageren
ikt Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Nee, aangezien mods+ hier blijkbaar alles verbieden. Nu overdrijf je gigantisch. Omdat mods toevallig een keer iets doen wat jou niet aanstaat meteen "nee, mods verbieden toch alles". Als je het niet wil zeggen, zeg dát dan gewoon, in plaats van de mods+ alle schuld in de schoenen te schuiven. Ik overdrijf niet. De helft van mijn posts zijn verwijderd omdat ik kritiek had op de mods+. Fact. Het lijkt me nogal voor de hand liggend om even te zeggen hoe het is opgelost, zodat anderen er ook wat van kunnen leren. Lijkt me niet echt moeilijk om dat in één zin in dezelfde post te typen. Het is geen zin. Het is een hele procedure. En die ga ik niet opneiuw hier opschrijven omdat ik simpelweg geen link mag plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.