GTA-VIP Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) Ik heb een map gedownload voor GTA SA, maar hoe voeg ik hem in het spel? het lukt niet om op google te zoeken:N P.S ik heb GTA 2.0 Bewerkt: 13 maart 2009 door GTA-VIP Reageren
K.O. Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Welke mod heb je gedownload? Kun je misschien een link geven? Daarnaast zit er bij de mod hoogstwaarschijnlijk een readme.txt bestand, dat je eens even door zou moeten lezen. Vaak staat daar wel het een en ander uitgelegd. Reageren
GTA-VIP Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 http://gta-worldmods.t-n-network.de/phpkit...;contentid=3483 daar staat aan de rechter kant de download link Reageren
K.O. Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Deze tutorial lijkt me vrij duidelijk eigenlijk. In de readme staat duidelijk uitgelegd wat je moet doen, ook al is dat in het Duits. Ik zal het hier even kort nog eens uitleggen (in het Nederlands). 1. Zorg ervoor dat je GTA SA V2.0 moddable wordt. Deze versie bevat namelijk een beveiliging tegen mods waardoor je spel zal crashen. Gebruik bijvoorbeeld deze patch om je v2.0 te veranderen in v1.0. 2. Download IMG Tool. 3. In de 'models' map in de map waar je GTA SA geïnstalleerd hebt - meestal C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/ - , kun je een bestand 'gta3.img' vinden. Dit bestand moet je openen in IMG Tool. 4. Zoek nu (F2) naar cranes_dyn2.txd en klik op Commands > Replace (Ctrl+R). 5. Blader naar de mod, naar het gelijknamige cranes_dyn2.txd bestand dat in het 'gta3.img' mapje staat, en klik op OK. 6. Herhaal stap 4) en 5) voor elk van de 8 bestanden dat in het 'gta3.img' mapje van de mod zit. 7. Klik op Commands > Rebuild Archive en sluit IMG Tool 2.0 af. 8. Zet alle bestanden uit de \data\maps\LA map van de mod in de \data\maps\LA map van GTA SA. 9. Test of het gewerkt heeft. Veel succes. Reageren
GTA-VIP Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Jes, (Yes) Dankzij jouw heb ik nu GTA 1.0 Thanx voor de link! (en de uitleg) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.