Jump to content

Wie wil een game pc voor mij samenstellen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie wil een game pc voor mij samenstellen?

Dit moet de computer hebben:

4GB geheugen

500 GB hardeschrijf

De computer mag max 650,- kosten.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• xgaming

6

• BillGaatjes

5

• Sprunk

4

• Limbolander

4

Geplaatst: (bewerkt)

Komt eraan, 5 minuten aub ;)

Prijs: €650.15

Snel link

pc_650_15.png

4GB geheugen

500GB HDD

AMD Phenom II X4 920, 2,8 GHz (QuadCore)

ATi Radeon HD4850

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Snel link

pc_650_15.png

4GB geheugen

500GB HDD

ATi Radeon HD4850

Bedankt!

Kan ik hier mee GTA IV op mid/high spelen?

Geplaatst:

Snel link

*picture*

4GB geheugen

500GB HDD

ATi Radeon HD4850

Bedankt!

Ik denk dat je GTA IV hier wel mee op medium kan spelen... Heb de game zelf niet (wil hem natuurlijk wel, maar geld groeit niet op mijn rug :puh:) maar misschien kan je GTA IV met deze pc nog wel hoger spelen.

*uitspraak is gedaan met in het achterhoofd dat je een 22" scherm of kleiner hebt*

Geplaatst: (bewerkt)
500 gb is trouwnes wel weinig, dat heb je zo vol(ik iig wel)

Ik niet.

Op deze computer heb ik nog maar 17GB gebruikt van de 180GB xD.

Bewerkt: door BillGaatjes
Geplaatst:

Snel link

*picture*

4GB geheugen

500GB HDD

ATi Radeon HD4850

Bedankt!

Ik denk dat je GTA IV hier wel mee op medium kan spelen... Heb de game zelf niet (wil hem natuurlijk wel, maar geld groeit niet op mijn rug :puh:) maar misschien kan je GTA IV met deze pc nog wel hoger spelen.

*uitspraak is gedaan met in het achterhoofd dat je een 22" scherm of kleiner hebt*

Oke, ik heb 1280x1024 scherm.

Geplaatst:

die pc gaat denk ik wel lukken op medium of high, high is dnek ik redelijk mogelijk.

Ik zou echt voor een grotere hd gaan, kun je goed partities opdelen enzo, zo kun je 20Gb vrijmaken voor bijvoorbeeld de C schijf en dan de rest voor bijvoorbeeld X, hierna kijken vorussen vrijwel nooit dus ben je iets beter beveiligd.

!TB ksot tegenwoordig geen ene drol meer dus wwarom geen 1TB nemen?

Ik heb zelf nu ene 750GB maar die begint ook vol te raken, heb ruim 600GB volgekregen in 5 maanden tijds.

Geplaatst:
die pc gaat denk ik wel lukken op medium of high, high is dnek ik redelijk mogelijk.

Ik zou echt voor een grotere hd gaan, kun je goed partities opdelen enzo, zo kun je 20Gb vrijmaken voor bijvoorbeeld de C schijf en dan de rest voor bijvoorbeeld X, hierna kijken vorussen vrijwel nooit dus ben je iets beter beveiligd.

!TB ksot tegenwoordig geen ene drol meer dus wwarom geen 1TB nemen?

Ik heb zelf nu ene 750GB maar die begint ook vol te raken, heb ruim 600GB volgekregen in 5 maanden tijds.

Iedereen is anders, ik krijg normaal gezien nog geen 100gb vol, Ligt eraan als je veel download etc kun je een grotere hdd overwegen, nog veel beter is 2 dezelfde hdd's kopen en ze in RAID laten draaien voor meer prestatiewinst.

Bovenstaande samengestelde pc is echt een superpctje voor dat geld, die Amd phenom II's presteren bijna gelijk met de i7 serie van intel.

Geplaatst:
Bovenstaande samengestelde pc is echt een superpctje voor dat geld, die Amd phenom II's presteren bijna gelijk met de i7 serie van intel.

Voor gaming liggen de verschillen tussen de Phenom II en de i7 serie niet ver uit elkaar, maar als je video's moet renderen is de i7 stock bijna 2 keer zo snel als de 940. Het is maar net waar je hem voor nodig hebt.

Geplaatst:

Voor gaming liggen de verschillen tussen de Phenom II en de i7 serie niet ver uit elkaar, maar als je video's moet renderen is de i7 stock bijna 2 keer zo snel als de 940. Het is maar net waar je hem voor nodig hebt.

Mja gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum ga ik er vanuit dat 99% een pc het meeste gebruikt voor te gamen en de andere standaard dingen. Echt zware applicaties met renderen en andere 3d toepassingen zie ik hier zo snel niet langs komen.

Geplaatst:

Mja gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum ga ik er vanuit dat 99% een pc het meeste gebruikt voor te gamen en de andere standaard dingen. Echt zware applicaties met renderen en andere 3d toepassingen zie ik hier zo snel niet langs komen.

Wel eens in de modding en design fora gekeken? 0_0

Geplaatst:

Precies, dat is ook de reden waarom ik voor de i7 gegaan ben: veel betere prestaties in Sony Vegas en 3DS Max. ^_^

Geplaatst:

Nope niet mijn gedeelte qua interesse ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...