Jump to content

PC gevonden, nu nog weten of hij goed is

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb een pc gevonden (kijk op pagina 2) en vroeg mij af hoe ik GTA IV kan spelen en/of Farcry 2 en meer van dat soort spellen met best hoge systeemeisen.

Dus hoe kan ik GTA spelen? medium of high?

Ook lees ik wel eens dingen over het beeldscherm met de frames per second waar ik even weinig van snap.

Zal mijn spel dan wel vloeiend lopen op mijn 24 inch monitor? (Acer x243w - resolutie = 1920 x 1200)

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Als iemand een betere weet, en dan het liefst niet een samengesteld iets maar dan gewoon een desktop (inclusief OS), zeg het maar.

Budget: €900,-

Bewerkt: door joppie
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TaartJJ~!

15

• joppie

14

• Limbolander

8

• Sprunk

5

Geplaatst:
Hey,

Ik heb een pc gevonden en vroeg mij af hoe ik GTA IV kan spelen en/of Farcry 2 en meer van dat soort spellen met best hoge systeemeisen.

Dus hoe kan ik GTA spelen? medium of high?

Ook lees ik wel eens dingen over het beeldscherm met de frames per second waar ik even weinig van snap.

Zal mijn spel dan wel vloeiend lopen op mijn 24 inch monitor? (Acer x243w - resolutie = 1920 x 1200)

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Als iemand een betere weet, en dan het liefst niet een samengesteld iets maar dan gewoon een desktop (inclusief OS), zeg het maar.

Budget: €900,-

Ik heb gehoord dat AMD phenom quad cores niet zo goed zijn. :N

Phenom II is beter.

Welke grafische kaart zit er btw in? :?

En wat voor soort geheugen. :?

Die harde schijf zit wel goed. :tu:

Lekker veel ruimte en dat is wel handig.

Misschien dat je GTA IV op medium gaat halen. (ik heb er niet zoveel verstand van dus verbeter het maar)

Met Phenom II en goede grafische kaart gaat high wel lukken ;)

Geplaatst:

Die PC is goed genoeg voor GTA IV op medium, misschien zelfs high.

Maar wanneer je zelf 900 besteed aan hardware en die zooi zelf in elkaar zet, krijg je beter spul ervoor terug.

AMD Quad-cores zijn helemaal niet slecht. Als het waar is dat ze ongeveer gelijk zijn aan Intels Core 2 duo, dan zijn het goede processoren, want een Core 2 Duo is een goede processor die GTA IV goed kan draaien. ^_^ Maar je kunt beter een Phenom II 920 of 940 kopen. De beste prijs/kwaliteit processor op dit moment.

Geplaatst: (bewerkt)

In deze pc zit een 1024 MB ATI Radeon HD4850, dus dat moet toch denk ik wel goed zijn?

Dus dan zou volgens jullie de processor iets te zwak zijn als ik het goed begrijp?

Wat voor geheugen er in zit weet ik niet alleen dat het 6 GB is.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Veels te duur, voor 700 euro heb je dezelfde en dan met een gelijkpresterende core2duo van Intel, de E8400.

Geplaatst:

Goede PC, maar als je het zelf bouwt, met dezelfde onderdelen ben je wel goedkoper uit.

Dit ben je ongeveer kwijt voor dezelfde onderdelen, en sommige van de onderdelen zijn nog van een beter merk ook.

Geplaatst:
Goede PC, maar als je het zelf bouwt, met dezelfde onderdelen ben je wel goedkoper uit.

Dit ben je ongeveer kwijt voor dezelfde onderdelen, en sommige van de onderdelen zijn nog van een beter merk ook.

hoezo 2x geheugen en 2x hdd?

Geplaatst:

Overbodig, maar ik heb hetzelfde systeem proberen na de bootsen als wat in de Aspire zit, als vergelijking.

Dus 6GB en 1TB +640GB

Geplaatst:
Waarom zou je in godsnaam 6 gigabyte geheugen nemen? Daar heb je dus echt geen zak aan.
Overbodig, maar ik heb hetzelfde systeem proberen na de bootsen als wat in de Aspire zit, als vergelijking.

Dus 6GB en 1TB +640GB

Geplaatst:
mijn pc met Asus 8800GTS 640MB en 2GB geheugen draait GTA4 op Medium en niks geoverclocked.

Bedankt dat we het even mochten weten,

Mijn Pentium III laptop kan GTA IV niet starten en niks geoverclocked.

Geplaatst:
6 GB is gewoon een investering in de toekomst. :)

Niet echt, geheugen wordt steeds goedkoper, tegen de tijd dat je het uberhaupt nodig hebt is je pc wss toch te verouderd, zoniet doe je er alleen maar goed aan omdat het geheugen tegen die tijd de standaard is en dus ook erg goedkoop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...