Jump to content

PC gevonden, nu nog weten of hij goed is

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is wel jammer, heb ik een 24 inch monitor... maar ik kan er altijd een andere videokaart in(laten)gooien.

Misschien dat ik wel vraag of ze misschien er een andere videokaart in kunnen doen en dat ik dan iets bijleg omdat het dan een betere videokaart is...

Ik hebt trouwens ook mijn 17 inch monitor nog, maar dat is dan weer heel wat kleiner dan nu.

heeft iemand dan een suggestie voor wat voor kaart ik erin moet gooien?

Moet wel betaalbaar zijn met het liefst 1GB geheugen, en ook een grote resolutie aan kan zodat spellen soepel(er) draaien.

Bewerkt: door joppie
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TaartJJ~!

15

• joppie

14

• Limbolander

8

• Sprunk

5

Geplaatst:

Valt eigenlijk wel mee hoor, ik draaide eerst meestal 1152x864 en heb nu ook een TFT erbij gekocht waarop ik de spellen in 1600x1050 draai, zoveel in FPS verschil zie je niet, Je zult wel merken dat je bijv Anti aliasing wat lager moet zetten om fatsoenlijke fps te krijgen maar aangezien je dan toch zon hoge resolutie hebt die dus al aardig scherp is maakt dat ook niet meer zoveel uit :)

Valt eigenlijk wel mee hoor, ik draaide eerst meestal 1152x864 en heb nu ook een TFT erbij gekocht waarop ik de spellen in 1600x1050 draai, zoveel in FPS verschil zie je niet, Je zult wel merken dat je bijv Anti aliasing wat lager moet zetten om fatsoenlijke fps te krijgen maar aangezien je dan toch zon hoge resolutie hebt die dus al aardig scherp is maakt dat ook niet meer zoveel uit :)

Ooit CoD gespeelt? Daar merk je wel degelijk verschil op hogere resoluties.

Moet wel betaalbaar zijn met het liefst 1GB geheugen, en ook een grote resolutie aan kan zodat spellen soepel(er) draaien.

Je zou deze kunnen nemen.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Geplaatst:

Ooit CoD gespeelt? Daar merk je wel degelijk verschil op hogere resoluties.

Je zou deze kunnen nemen.

ik speel dan ook altijd competitieve spellen op lage resoluties, gewoon omdat het fijner is en nooit gezeik met FPS, ( cs 1.6 op 640x480 ) dus nee dat merk ik idd niet :puh:

Ok het word dan deze:

Een pc van Compustunt.nl en een videokaart van Azerty.

Dat komt uit op een totaal van €638,67

Untitled-3.png

Er zit nog geen OS bij, maar ik kan mijn oude XP gebruiken of moet ik overstappen op Vista?

Wat is wijsheid... als ik XP houd bespaar ik wel mooi een paar tientjes.

Alleen is denk ik mij XP geen 64 bit wat weer jammer is als je 4GB werkgeheugen hebt.

Geplaatst:

valt wel mee hoor die 3.25gb die je bij 32 bit kan gebruiken is nog meer als genoeg ;) tevens heeft die voorgebouwde pc wel een goedkoop moederbord en ik denk ook niet dat die 400watt voeding je grafische kaart trekt

Geplaatst:

Het ligt niet alleen aan het wattage van je voeding, maar ook aan de 12v lijnen. Het is een leuke pc, echter heb ik mijn twijfels of deze computer in de toekomst nog wel makkelijk ge-upgrade kan worden.

Geplaatst:

Ok, echt heel erg bedankt voor al jullie hulp maar ik ben nu wel een beetje de draad kwijt...

Wat is nu wel goed en wat niet... :bonk:

Die pc van TaartJJ~! op blz 1, hoe speel ik GTA IV daarmee?

Sorry dat ik dat telkens vraag maar ik vind het fijn om dat te weten, en ik hou van spellen met mooie graphics en dan wil ik ze natuurlijk wel optimaal kunnen benutten. :7

Geplaatst:
Ok, echt heel erg bedankt voor al jullie hulp maar ik ben nu wel een beetje de draad kwijt...

Sorry dat ik dat telkens vraag maar ik vind het fijn om dat te weten, en ik hou van spellen met mooie graphics en dan wil ik ze natuurlijk wel optimaal kunnen benutten. :7

Daar loopt GTA IV soepel mee, maar ik kan voor die prijs een veel betere PC voor je samenstellen als je dat wilt.

Geplaatst:

Daar loopt GTA IV soepel mee, maar ik kan voor die prijs een veel betere PC voor je samenstellen als je dat wilt.

Dat zou ik echt super vinden, zou je dat willen doen?

Want ik weet nu echt niet wat ik zou moeten kopen.

Geplaatst:

Voor minder dan €650,- als je hem zelf bouwt.

33mo8ck.jpg

En dan heb je ook echt een game bak.

Betreft:

- AMD Phenom II X4 940 @ 3.0GHz (Quad-Core)

- Asus schrijfstation (DVD-Brander)

- Kast (Kan natuurlijk altijd worden veranderd naar voorkeur.

- 4GB Kingston PC-6400 geheugen. (DDR2-800)

- Antec 550W voeding

- ATi Radeon HD4850 (Lichte fabrieksoverklok van MSI)

- Samsung Spinpoint 500GB 7200rpm

- Gigabyte moederbord met ondersteuning voor Phenom II X4 CPU's.

En als je zelf geen PC kunt bouwen, kun je het altijd voor een extra €50,- door Azerty in elkaar laten zetten.

Bedankt!

Ik ga morgen (vandaag eigenlijk ;) ) even naar de computerwinkel bij ons in het dorp,

even vragen hoeveel ze rekenen om een pc in elkaar te zetten.

Misschien kan het wel goedkoper... ;)

------------------

Ohja nog iets... uhm kabels?

Zitten die gewoon bij de onderdelen of moet je die ook nog kopen?

En met kabels bedoel ik eigenlijk de stroomkabel die loopt van de voeding naar het stopcontact of stekkerdoos.

En als er meer zijn (in de computer) bedoel ik die ook.

Geplaatst:

Kabels zitten er allemaal bij, maar een bedrijf zet alleen spullen in elkaar als ze die zelf verkopen.

Dus je moet wel erg geluk hebben als jouw PC winkel al deze onderdelen verkoopt én in elkaar zet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...