Jon-asses Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Alweer tevreden! Mijn beste sig? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik vindt het er weer prachtig uit zien Knap werk, mooi font, kleurgebruik en effecten. Enigste opmerking is dat ik de border iets te dik vindt, maar dat komt omdat ik niet zo'n fan ben van "dikke" borders Reageren
TahR78 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik vind hem er ook prachtig uit zien, heb je hem zelf gemaakt ofzo? Reageren
BaasB Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) Ik vind hem er ook prachtig uit zien, heb je hem zelf gemaakt ofzo? Nee natuurlijk niet, een proffesionele kunstenaar heeft 'm gemaakt. Jon-asses wou hem alleen even met ons delen, zodat hij complimentjes zou krijgen dat hij dit kunstwerk zo goed gevonden had. Ik vind het ook echt een hele mooie signature. Ik ben net als Kai niet zo'n gigantische fan van dikke borders, maar bij deze signature vind ik het eigenlijk niet eens zo slecht passen... Maar vooral dat gouden kronkel lijntje vind ik erg cool. Meestal maken dit soort lijntjes een signature veel te druk, maar in deze signature vind ik het erg mooi. Naja, ik kan er nog wel meer over gaan vertellen, maar daar heb ik geen zin in... Ik vind het gewoon een prachtige sig. Mijn complimenten voor het vinden van dit kunstwerk, Jon-asses! Zou ik mogen weten waar je hem ergens gevonden hebt? Bewerkt: 13 maart 2009 door BaasB Reageren
TahR78 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) Ik vind hem er ook prachtig uit zien, heb je hem zelf gemaakt ofzo? Nee natuurlijk niet, een proffesionele kunstenaar heeft 'm gemaakt. Jon-asses wou hem alleen even met ons delen, zodat hij complimentjes zou krijgen dat hij dit kunstwerk zo goed gevonden had. Ik vind het ook echt een hele mooie signature. Ik ben net als Kai niet zo'n gigantische fan van dikke borders, maar bij deze signature vind ik het eigenlijk niet eens zo slecht passen... Maar vooral dat gouden kronkel lijntje vind ik erg cool. Meestal maken dit soort lijntjes een signature veel te druk, maar in deze signature vind ik het erg mooi. Naja, ik kan er nog wel meer over gaan vertellen, maar daar heb ik geen zin in... Ik vind het gewoon een prachtige sig. Mijn complimenten voor het vinden van dit kunstwerk, Jon-asses! Zou ik mogen weten waar je hem ergens gevonden hebt? Ahaa, ik dacht het al, het is idd heel professioneel gemaakt. Edit: Had twee keer inderdaad geschreven Bewerkt: 13 maart 2009 door TahR78 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Deze is dus wel door onze Jon-asses gemaakt, wie anders dan onze held kan deze maken? Reageren
TahR78 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Deze is dus wel door onze Jon-asses gemaakt, wie anders dan onze held kan deze maken? Laten we gewoon op zijn antwoord wachten Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Het is gemaakt door Peter Paul Rubens. Bedankt voor de comments! Reageren
Be4sT Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Het is gemaakt door Peter Paul Rubens. Bedankt voor de comments! nee, door Pieter Bruegel denk ik ! @ Sig , ik vind hem zeer goed , stock is goed gekozen , ook mooi ge-cut, tekstures + kleuren vind ik goed. netjes Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik vind je achtergronden wat saai om eerlijk te zijn. Je effecten zien er deftig uit maar je kwaliteit wel wat beter maken Ik zou het sharpen en misschien wat meer effecten toevoegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.