Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet goed of hier al een topic over geweest is maar ik heb alleszins niet gevonden en in de walktrough ook niet. het gaat over je wapens die niet weg zijn als je busted bent. in het begin van het spel was dat wel maar plots niet, en ik had niet echt veel speciaals gedaan. hoe komt het dan??

Geplaatst:

ik heb nog nooit gedated met barbara want die zegt altijd dat ik niet dik genoeg ben enzo maar dat zal het wel zijn zeker he dat ik 15% bij haar heb, want dat staat op de walktrough

Geplaatst:
ik heb nog nooit gedated met barbara want die zegt altijd dat ik niet dik genoeg ben enzo maar dat zal het wel zijn zeker he dat ik 15% bij haar heb, want dat staat op de walktrough

Maar je hebt al contact met haar gehad, dat is al genoeg ;)

Geplaatst: (bewerkt)

dus als die zegt tegen u. Bol het af ofzo, dan krijgde meer procent ofwa, gwn omda ge der contact me ebt, zalig! waarschijnlijk ni dus :rolleyes:

Bewerkt: door david
Geplaatst:

Huh? :blink: Ik houd mijn wapens niet meer nadat ik gevat ben door de wouten, ik kon haar namelijk niet meer, heb 'r prongelijk doodgemaakt :rolleyes:

Kan ik er wat aan doen he, dat 'zij nou NET op die plaats moest gaan staan waar mijn kogeltje vloog :(

Geplaatst:
dus als die zegt tegen u. Bol het af ofzo, dan krijgde meer procent ofwa, gwn omda ge der contact me ebt, zalig! waarschijnlijk ni dus :rolleyes:

Nope, dat heb ik ook niet gezegd.. <_<

Ik zei dat op het moment dat je contact met haar hebt gehad, dat je dan niet meer je wapens kwijt raakt als je opgepakt bent! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...