Jump to content

2fast{0} Vs. .NightFlower

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Zelf invullen

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk natuurlijk

Opmerking: Wie neemt de uitdaging eens aan?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel ^^ Ik lever hem uiterlijk vanavond in :)

Ik ben klaar:

nightflowersiganime.png

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

Stem: 2fast{0}

Ze zijn allebei heel erg mooi. Alleen ik vind de letters van NightFlowers sig te simpel en een beetje te licht. Op de sig van 2fast{0} heb ik niks op aan te merken dit vind ik een van zijn mooiste creatie alle tijden.

2fast{0}: 10/10 :tu:

NightFlower: 9.5/10 :D

Geplaatst:

Ik vind ze allebei heel goed gelukt! :Y:dans:

.NightFlower.: :dans:

Miooie sig in het algemeen met mooie effecten,het lettertype in een kleurtje is ook wel goed maar en beetje te licht en je render is mooi ingeblend. :Y:dans:

9.43/10

2fast{0}: :dans:

Ook een heel mooie sig in het algemeen!De effecten zijn HEEL MOOI gebruikt,het lettertype past goed in die hoek,en ja wat valt er nog over te zeggen?......Je render gaat goed samen met je sig en al die dinges! :Y:dans:

9.9/10

Stem:

*trommelgeroffel* :dans: :dans: 2FAST{0}! :dans: :dans: !!!!!!!Gefeliciteerd 2fast{0}! :dans:

En natuurlijk ook aan degenen die zijn leven op het spel heeft gezet *trommelgeroffel* :dans: .NightFlower. :dans:

PS:Sorry voor de cheerleader emotion icons :erm:

:cya:

Corneria

Geplaatst:

Mijn stem gaat uit naar NightFlower, omdat ik de effecten in die sig mooier vind. Er zijn al zat signature's met sexy vrouwen en dat begint me een beetje de keel uit te hangen.

Stem: NightFlower.

Geplaatst:

.NightFlower

Mooie signature, mooi die render erin gewerkt, helemaal toppie. :tu: Maar dan gaan we naar de tekst toe en daar heb je niet zoveel mee gedaan, je hebt de tekst op de verkeerde plaats geplaatst, als ik jouw was zou ik hem links onder doen met wat mooie effecten erin en 1 kleur, of alleen de 1e letter een andere kleur, geeft een mooier resultaat in mijn ogen. :tu:

2fast{0}

Deze signature vind ik op het eerste gezicht helemaal super. :tu: Maar wat ik niet snap is die rode streep links. Ik vermoed dat het van die rozen afkomt, maar dat had je denk ik beter kunnen wegwerken. De render is mooi uitgeknipt, maar de C4D (denk ik) links van adriane is te pixelig vind ik. Misschien had je die C4D onder de rozen weg kunnen laten voor een andere, dat lijkt mij beter.

Stem: Op het eerste gezicht vind ik die van 2fast{0} beter. :tu:

Geplaatst:

2fast{0} bemachtigd dankzij deze overwinning een plek in de Top 10! .NightFlower is nog niet in de ranking opgenomen, dus voor haar veranderd er niets.

2fast{0}: +1

.NightFlower: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...