sancar Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Hey, ALtijd als ik Gta IV speel wil ik ik mijn (ingame) e-mails checken,maar meestal kan ik geen plek vinden om op internet te gaan... Is er mischien op WikiGTA o.i.d. een lijst met alle locaties? Ikzelf heb deze locaties gevonden: Tw@ café's Penthouse wat Roman heeft gekocht Huis Playboy X ik hoor het wel, Grts Sancar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Dat zijn ook de enige plekken waar je op internet kan gaan De 3 Tw@-cafés, Roman's penthouse en aan de ingang van Playboy's Mansion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Dat zijn ook de enige plekken waar je op internet kan gaan De 3 Tw@-cafés, Roman's penthouse en aan de ingang van Playboy's Mansion Edit:Bedankt:D Bewerkt: 14 maart 2009 door sancar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Dat zijn ook de enige plekken waar je op internet kan gaan De 3 Tw@-cafés, Roman's penthouse en aan de ingang van Playboy's Mansion Ow bedankt:) Nou dan kan er een op:D Mag je op de een of andere rare manier niet aanvragen, dus bij deze, ook jij niet. Bewerkt: 14 maart 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Nou dan kan er een op:DMag je op de een of andere rare manier niet aanvragen, dus bij deze, ook jij niet. Nou, zo raar is dat niet. Het zijn niet de leden (ML en lager) die bepalen of een topic gesloten dient te worden maar de crew. Die zijn mans/vrouws genoeg om dat zelf te bepalen. Vragen om een slotje valt dan ook onder moderator-gedrag wat weer duidelijk beschreven staat in de regels van dit forum als ongewenst gedrag. Dus zó raar is het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.