Revolution-Designer Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Hallo iedereen, ik wilde vandaag 3ds max 7 opstarten maar opeens kreeg ik een error. Ik heb deze error nog nooit gehad en hij dook zo ineens op. Weet iemand alsjeblieft een oplossing? Reageren
keessie Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 al geprobeerd te herinstaleren? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 al geprobeerd te herinstaleren? ja, maar dat heeft niets geholpen. Ik krijg de error nog steeds. Reageren
JeGe Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Dit probleem had ik eens met San Andreas. Niks hielp bij mij dus maakte ik een nieuw gebruikersaccount op Windows en installeerde hem daarop. Toen werkte het weer. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Dit probleem had ik eens met San Andreas.Niks hielp bij mij dus maakte ik een nieuw gebruikersaccount op Windows en installeerde hem daarop. Toen werkte het weer. Alvast bedankt voor je hulp, ik zal straks een nieuwe gebruikers account aanmaken en 3ds max daarop installeren. Bewerkt: 14 maart 2009 door Devanna Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.