Vic Vanc Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Hallo weten jullie misschien hoe ik in een vliegtuig of helikopter of een ander vlieg voortuig kan is er een cheat voor is kan het ook anders? alvast bedankt:) Reageren
Deluxo Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Nee, er is geen cheat voor een voertuig. Wel kun je een Hunter krijgen met CheatDevice. Klik! Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Nee, er is geen cheat voor een voertuig. Wel kun je een Hunter krijgen met CheatDevice. Klik! Is dat dat je dan dingen moet instaleren of zo iets? Dan doe ik het niet want daar is me andere gta kapot mee gegaan Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Het cheatdevice is een soort savegame met een trainer erop. Je GTA gaat er niet kapot aan. Maar hij werkt niet als je op je PSP een firmware hoger dan 2.6 hebt, of als je geen homebrew gedoe erop hebt staan. Maar daar mag je op dit forum niet over praten. Je kan wel deze savegame downloaden, gemaakt door maarte41. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Het cheatdevice is een soort savegame met een trainer erop. Je GTA gaat er niet kapot aan. Maar hij werkt niet als je op je PSP een firmware hoger dan 2.6 hebt, of als je geen homebrew gedoe erop hebt staan. Maar daar mag je op dit forum niet over praten.Je kan wel deze savegame downloaden, gemaakt door maarte41. Kleine aanvulling: je hebt ook die van edison charter, maar ook die werkt alleen als je psp is omgebouwd. Kijk hier voor een uitleg over deze cheatdevice. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Even een vraagje over cheatdevice: is dit net als bij GTA San Andreas die NoObmode waarbij je alle auto's kunt spawnen??? Ik wil het namelijk gaan downloaden. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Even een vraagje over cheatdevice: is dit net als bij GTA San Andreas die NoObmode waarbij je alle auto's kunt spawnen??? Ik wil het namelijk gaan downloaden.Ja... Je kan met het cheatdevice bepalen welke auto spawnt met de Rhino of Trashmaster cheat. Maar voor het cheatdevice heb je firmware van versie 2,7 of lager nodig of custom firmware. Reageren
sinhang Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Het cheatdevice is een soort savegame met een trainer erop. Je GTA gaat er niet kapot aan. Maar hij werkt niet als je op je PSP een firmware hoger dan 2.6 hebt, of als je geen homebrew gedoe erop hebt staan. Maar daar mag je op dit forum niet over praten.Je kan wel deze savegame downloaden, gemaakt door maarte41. Dus ik moet mn psp DownGreaden om het te laten werken? omdat alle savedatas ook nietl ukt op mn psp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.