janjoker Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Graag zou ik een geld cheat willen hebben voor dit spel . Reageren
Renne Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Als een spel nog niet bestaat zijn er nog geen cheats (dit vind ik grappig ) Reageren
Ironfist Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Gran turismo 4 is al een tijdje uit hoor... en er zijn bij mijn weten geen cheats voor in GT zijn er nog nooit cheats geweest,dus waarschijnlijk voor deze ook niet Reageren
Renne Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Ah, ik dacht dat hij gta4 bedoeld (mis namelijk altijd ) sry daarvoor. Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Er zijn alleen cheats op met de Armax,en die cheats vind je op Codejunkies. En dit is trouwens ook verkeerd gepost. Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Dit hoort inderdaad thuis in het games forum, bij deze verplaatst. --topic moved-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.