TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Ga nou a.j.b. niet heel IV opnieuw installeren want dat helpt niet. Die witte incoontjes op de ingame kaart zoals van de wasstraat, burger shot en bowling etc. verschijnen pas op de ingame map als je er langs gaat. Dus pak je map die je bij het spel hebt gekregen, zoek de wasstraat op en rijdt er heen. Je zult zien dat als je door de wasstraat bent gegaan hij gewoon op je map staat.Als je nu verhuist weet je toch ook niet gelijk heel je nieuwe stad uit je hoofd? En als ik je probleem verkeerd begrijp kan het komen doordat ik al een week koorts heb. Kleine opmerking: bij mij was het niet zo dat het kwam als je er pas langs was geweest? Ik heb hem op de PS3 en legaal... :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Bij wij is dat wel zo op de PC versie, legaal bij de dixons gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 He raar dan. Ik (althans, me broer ) bij de Mediamarkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.