rakker126 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 HAllo allemaal, Ik heb net een bakbeest van een pc aangeschaft en nu doet hij problematisch.... Hij geeft de volgende fout als ik probeer te spelen: GTA 4 FATAL ERROR: RMN20 Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Zie dit topic voor dit soort foutmeldingen. Windows Vista: Je hebt Service Pack 1 of hoger nodig om door te gaan. Update Windows Vista Verplaatst naar Technische Problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Bij Technische Informatie kan je zien dat die fout komt doordat je Service Pack 1 (voor Vista) niet geïnstalleerd hebt. RMN20 Windows Vista: Je hebt Service Pack 1 of hoger nodig om door te gaan. Update Windows Vista. (Ik weet niet hoe je van die kadertjes zet dus doe ik het maar zo). EDIT: Ow dat was de oorzaak van die fout, het was verplaatst en er had iemand anders gereageerd of zo. Naja. Dan weet je het 2 keer. Bewerkt: 14 maart 2009 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Een probleem: Ik heb SP1 nu geinstalleerd en hij geeft nog steeds dezelfde fout code.. Iemand een iedee??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 opnieuw isntalleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Al gedaan maar werkt ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Formatteren, Windhoos er opnieuw op, updaten en dan GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Ik snap een ding niet: Andere spellen werken perfect (Bioshock, Crysis, COD4) En nu wil GTA 4 opeens dat ik XP SP 3 ga installeren terwijl ik een prima versie van Vista heb.... Hij zegt nu bij herintsallatie dat ik incompatible ben i.v.m. ontbreken van SP3 Iemand een fiks misschien? Bij eigenschappen staat hij niet op comptabiliteits mode.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Formatteren, Windhoos VISTA er opnieuw op, updaten en dan GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Dat kost een boel tijd voor een spel en kan het daar wel aan liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 voer hem eens uit als admin of installeer SP1 opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Heb vandaag geformateerd, de installatie was voor mijn Core 2 Quad een fluitje van een cent, 15 minuten. Na 30 min had ik m'n systeem weer helemaal op de baan, met display drivers, virusscanner, xifre, skype, steam en al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 is het het echt waard om je hele pc te formatteren alleen om de failed gta4 te kunnen spelen? denk het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 is het het echt waard om je hele pc te formatteren alleen om de failed gta4 te kunnen spelen?denk het niet. Als hij net z'n nieuwe PC heeft, lijkt het me toch niet dat dat ding al bomvol staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 dat zou maarzo kunnen hoor. En gta 4, crysis en al die spellen duren echt veeeeel langer dan xfire ed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.