2fast{0} Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Een hele lijst aan signatures, ik heb ze alleen niet allemaal van vroeger. Allemaal van begin naar eind op volgorde. BeaT DowN werkjes zitten er niet tussen. En als je goed oplet kun je zien hoe ik heen en weer ging in het begin van goed naar slecht, wel grappig om te zien eigenlijk. Mijn aller aller eerste signature ooit gemaaktDeze was wel erg schandalig eigenlijkHeader samen met Jon-assasAanvraag, totaal 3 stuksNieuwste update:(24-08-2010)Een lange tijd bezig geweest met BeaT DowN waarin een hele lijst aan sigs zijn gemaaktNa die lange drukke tijd bij BeaT DowN ben ik zelf weer begonnen met creatiesEn mijn meest recente werk Bewerkt: 24 augustus 2010 door 2fast{0} Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Deze vind ik echt zeer mooi. Maar hoe heb je die gemaakt? Heb je alles geselecteerd op de middelste 2 spelers na en toen gesmudged? En hoe heb je dat licht effect erachter gedaan? Ik krijg die lijnen er nooit in. Ik zou graag willen weten hoe je die licht lijnen erin hebt gedaan. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Deze vind ik echt zeer mooi. Maar hoe heb je die gemaakt? Heb je alles geselecteerd op de middelste 2 spelers na en toen gesmudged? En hoe heb je dat licht effect erachter gedaan? Ik krijg die lijnen er nooit in. Ik zou graag willen weten hoe je die licht lijnen erin hebt gedaan. Een photoshoot van Huntelaar, heb alleen tekst en een brushe toegevoegd. :$ Reageren
PimTerror Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik heb nog veel te leren, zie ik hier... Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Erg mooie signatures allemaal! Je ziet echt goed hoe vooruit je bent gegaan ik vind vooral de sigs van Adriana Lima erg mooi. Ik geef als gemiddeld cijfer een 8.3/10 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Zeer mooi 2fast{0}, allemaal heel goed gelukt en vooral deze: Nee, echt knap gemaakt allemaal en je bent zeker vooruit gegaan. Ga zo door! Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Allemaal prachtig behalve die van eminem de veel groen na mij smaak. Veder goed zeker die van superman gemiddeld 9/10 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Bedankt voor alle positieve reacties. Dan weet ik ook dat ik goed bezig ben. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Allemaal prachtig behalve die van eminem de veel groen na mij smaak.Veder goed zeker die van superman gemiddeld 9/10 Die van Eminem is zijn 3e gemaakte sig, ik denk niet dat jou 3e sig beter is. Niet k*t bedoeld, hij kan het goed voor zijn 3e sig. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik zag opeens weer staan bij mijn onderwerpen, was het topic geheel vergeten. Ik heb hem nu ook weer up2date met mijn 4 nieuwste signatures erbij, nog steeds zonder BD signatures. Aanvraag, totaal 3 stuks Reageren
Royboow Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Echt hele mooie werkjes De eerste vind ik al top en zo zitten er af en teo wat mindere tussen (komt vast door mijn smaak) en dan zie je je vooruitgang, beginners hebben nog veel te leren om zo goed te worden In het totaal ga ik voor de 8.5 omdat sommige niet helemaal perfect zijn (sommige ook wel hoor ) Royboow Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Je ziet hier hoe je veel vooruit bent gegaan. Hopelijk komen er nog meer voor alle werkjes vind ik: Die van Triads het mooiste. Voor alle werkjes in totaal: 8.8/10 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Na enorme lange tijd weer een update, (23-08-2010) en tevens een boost naar de top van het forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.