P.ZAAL Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) hoi ik heb me computer helemaal opnieuw gereset windows ernieuw op en kan dan wel inloggen op dat waardeloze live acount maar kan niet me savegame van live oproepen help hoe doe ik dat>? tot gta Bewerkt: 14 maart 2009 door P.ZAAL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Kan niet, sorry. Je had voor het formatteren de savegame moeten back uppen. nu moet je het spel opnieuw doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Kan niet, sorry.Je had voor het formatteren de savegame moeten back uppen. nu moet je het spel opnieuw doen. ik heb nooit 1 of ander savegame kunnen vinden dus het komt er op neer dat windows live gewoon 1 pot nat is tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.