Gta-rodney Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Heey ik zou graag een map zelf willen maken maar moet ik dan speciaal met ipl editor een map maken of kan ik via mta map editor een map maken en die converten ofzo , of kan het alleen met de ipl editor? Rodney (als ik in het verkeerde forum gedeelte zit wil je hem dan A.U.B verplaatsen ) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Je kan volgens mij niet met de MTA Map Editor maps maken, dus je moet een programmatje zoals de MapEditor of iets anders downloaden voor je maps. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Met MapEditor kun je IPL-maps maken en aanpassen, met MTA Map Editor kun je maps voor SA-MP en MTA maken. En niets anders. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Maar mapeditor werkt niet pretig :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.