IV trailer Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Hallo, Ik weet dat er in XP winchat zit. Dat is een programma om via je thuisnetwerk berichten te maken. Zit er zoiets vergelijkbaars ook in windows vista? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 taakbeheer->gebruikers->rechterklik op gebruiker en bericht verzenden Reageren
IV trailer Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Dat werkt volgens mij alleen als je op dezelfde pc bent ingelogt ofzo. In ieder geval zie ik geen andere netwerkgebruikers zodra die er zijn. Alleen mezelf. Wij maken gebruik van een router. Die verbind bij ons alle pc's met de modem naar het internet toe. Ik kan wel bij netwerk (in windows verkenner of via netwerkcentrum) zien welke apperaten actief zijn. Bewerkt: 14 maart 2009 door IV trailer Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Zitten jullie ook in dezelfde werkgroep? Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 waarschijnlijk niet. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Dat is wel noodzakelijk. Je doet dit door naar configuratiescherm/systeem te gaan en daar de werkgroep aan te passen. Je moet deze op beide computers hetzelfde maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.