Toby_Andreas Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) hallo ik ben nu de hele dag bezig met de missie maar kan hem niet halen. er komen dan veelste veel vliegtuigen en die kan ik niet kapot schieten. wie weet hoe dat moet? Toby_A ik kan ook cheaten maar weet iemand hoe ik dat doe met deze missie Toby_A Bewerkt: 14 maart 2009 door Dutchy3010 Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) ik heb ook met deze missie moeite gehad maar ik heb ze uiteindelijk moeten uitspelen met cheats ik heb de cheat:ALLCARSGOBOOM gebruikt en die vind je hier Bewerkt: 14 maart 2009 door gtafreak_124 Reageren
Toby_Andreas Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 oke ik zal het weer proberen met die cheats, want eigelijk cheats ik niet maar als het moet dan moet het. Toby_A Reageren
djdakki Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Je hoeft niet te cheaten, je moet gewoon op het schermpje kijken wara de vliegtuigen zijn. En goed richten ! Ik hield maar 1 toren over, maar was wel gelukt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 We zijn inmiddels al ruim een week verder en Toby_Andreas heeft verder niet te kennen geven nog verder hulp nodig te hebben. Laat het topic dus gewoon rusten totdat er zich weer een nieuwe vraag voordoet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.