.Spongerob. Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 ok dan zal ik hem wel naar een andere laten zoekenwat is een goede videokaart? en is radeon X slechter dan radeon HD? en heeft misschien iemand nog een kaart waarvan die zecht hier kan je gta4 op spelen het hoefd dan niet op hoogste settings want een extreem goede videokaart zit niet vaak in een laptop voor de pc maakt het niet veel uit grz over het algemeen zijn de ATI Radeon HD*** kaarten krachtiger dan de X series, de X serie is al verouderd. en ik weet niet of ik de enige ben maar ik raak een beetje in de war, het gaat eerst over een niewe game laptop voor een krap budget en nu is er opeens sprake van een videokaart waar GTA IV op te spelen is.. Reageren
keessie Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) ja ik heb eerder gezecht dat een vriend van mij een pc aan het zoeken is en ik een laptop dus ik dacht dan open ik geen nieuw topic maar vraag ik het hier even omdat ik ook met een videokaart bezig ben maar is de Radeon Mobility HD3650 een goede? als die een beetje goed is ga ik denk ik voor deze klik het lijkt mij een goede laptop vergeleken met de prijs verder kan ik van radeon geen betere kaart in een laptop vinden grz Bewerkt: 27 maart 2009 door keessie Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 ja ik heb eerder gezecht dat een vriend van mij een pc aan het zoeken is en ik een laptopdus ik dacht dan open ik geen nieuw topic maar vraag ik het hier even omdat ik ook met een videokaart bezig ben maar is de Radeon Mobility HD3650 een goede? als die een beetje goed is ga ik denk ik voor deze klik het lijkt mij een goede laptop vergeleken met de prijs verder kan ik van radeon geen betere kaart in een laptop vinden grz een HD3650 is een prima kaartje voor een notebook, of je er goed op kan gamen zal nog te zien zijn, ik denk niet dat je GTA IV of een ander zwaar spel erop gaat kunnen spelen Reageren
keessie Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 zulke zware spellen ga ik denk ik niet spelen san andreas moet makkelijk lukken toch? gt4 bedoelde ik voor mijn vriend. hij wil dat wel spelen. grz Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) voor 60 euro meer: http://www.laptopshop.nl/product/66267/asu...1vf-sx019c.html 15,6 inch multimedia-machine LED-verlicht scherm met 16:9 breedbeeldverhouding NVIDIA GeForce GT130M met 1 GB videogeheugen(Opvolger 9600GT) Snelle toegang tot het web met Asus Express Gate Inloggen via gezichtsherkenning met de 2 MP webcam Draadloos verbinden via 802.11n WLAN Combodrive voor lezen én branden van cd's en dvd's 8-in-1 geheugenkaartlezer (ctrl+C -> Ctrl+V) ;P Die kan het waarschijnlijk wel afspelen. Bewerkt: 27 maart 2009 door djmaddox Reageren
ArticLight Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 voor 60 euro meer: http://www.laptopshop.nl/product/66267/asu...1vf-sx019c.html 15,6 inch multimedia-machine LED-verlicht scherm met 16:9 breedbeeldverhouding NVIDIA GeForce GT130M met 1 GB videogeheugen(Opvolger 9600GT) Snelle toegang tot het web met Asus Express Gate Inloggen via gezichtsherkenning met de 2 MP webcam Draadloos verbinden via 802.11n WLAN Combodrive voor lezen én branden van cd's en dvd's 8-in-1 geheugenkaartlezer (ctrl+C -> Ctrl+V) ;P Die kan het waarschijnlijk wel afspelen. Dat vraagt hij toch helemaal niet? @ keessie: GTA San Andreas moet je wel halen met die kaart. Reageren
keessie Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 @ keessie: GTA San Andreas moet je wel halen met die kaart. ok bedankt welke kaart is beter GeForce 9600 GT of de Radeon Mobility HD3650? en zijn deze kaarten een beetje goed? grz Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik neem aan dat je de 9600GT M bedoelt, want die 3850 is ook een laptop kaart. iig is de 9600GT wel beter volgens mij. Reageren
keessie Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 ik kwam dezelaptop tegen met 100% op notebookcheck is die videokaart goed? het is de ATI Radeon Xpress X1200 grz Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Nee, daar krijg je met CoD 4 nog niet eens framerates boven de 5. Reageren
keessie Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 ik denk dat ik hem gevonden heb klikkerdeklik grz Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Wel aardig maar voor te gamen is een laptop qua prijs/kwaliteit in de vorm van prestatie gewoon waardeloos slecht als je het vergelijkt met een laptop van hetzelfde budget. Dan komt er nog bij dat laptops - op een slomere snelheid werken als desktops om accuduur te verlengen en minder warmte te creeren - Ze snel warm worden en dus kunnen uitvallen of op slomere kloksnelheden gaan draain - Snel achteruit gaan qua prestatie door al die warmte, accu verslechtert en ga zo maar door Oftewel echt een hele slechte keus om voor een laptop te gaan om te gamen, vooral als je wat nieuwere spellen doet zoals cod4 zul je er nooit echt blij van worden. Bewerkt: 30 maart 2009 door Scrtz Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 http://www.kieskeurig.be/laptop/acer/aspir...04g25mi/325924/ AMD Turion X2 2.0GHz NVIDIA 8600M GS. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 http://www.kieskeurig.be/laptop/acer/aspir...04g25mi/325924/AMD Turion X2 2.0GHz NVIDIA 8600M GS. Dat is eigenlijk ook de laptop die ik op het oog heb. Denk zelf dat ik die ook ga nemen. Voldoet helemaal aan m'n eisen. Al wil ik er dan geen GTA IV en dergelijke op kunnen spelen. Misschien af en toe een klein spelletje. Reageren
keessie Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Wel aardig maar voor te gamen is een laptop qua prijs/kwaliteit in de vorm van prestatie gewoon waardeloos slecht als je het vergelijkt met een laptop van hetzelfde budget.Dan komt er nog bij dat laptops - op een slomere snelheid werken als desktops om accuduur te verlengen en minder warmte te creeren - Ze snel warm worden en dus kunnen uitvallen of op slomere kloksnelheden gaan draain - Snel achteruit gaan qua prestatie door al die warmte, accu verslechtert en ga zo maar door Oftewel echt een hele slechte keus om voor een laptop te gaan om te gamen, vooral als je wat nieuwere spellen doet zoals cod4 zul je er nooit echt blij van worden. ja dat kan wel maar het is een nieuw model en daarom is prijs nog wat hoog en ik ga hem niet voor veel gamen gebruiken maar voor mijn filmpjes en wil iemand zeggen wat een goede videokaart is die in laptops zitten? dat zou een heel stuk helpen grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.