laverd3 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Hallo, ik heb al een tijdje een samsung m150 maar als ik muziek afspeel dan is het geluid op zn hardst nog nauwelijks hoorbaar. nou weet ik dat er voor samsung telefoons codes zijn om je max. volume harder te krijgen. ik weet alle risicos hiervan en zal hem dus oowk niet te hoog zetten als ik zou kunnen maar ik zou graag willen weten of iemand de code voor de m150 weet of een andere manier om het geluid harder te krijgen. de code moet er ong. zo uit zien: *#9888*7866# zoiets alvast bedankt. ps. graag geen reacties van er zitten tog knopjes aan de zijkant voor je volume enzo. Reageren
Antal Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Hey, Ik had het zelfde probleem (Zelf heb ik een Samsung J700V maar op de samsung van een vriend van mij werkt de code ook) Je typt de volgende code in: *#0206*8378# Als het goed is zie je de 8378 niet. (Er komt dan als je 8378 intypt 4x een streepje te staan ( *#0206*----#) Nou als het goed is en de code werkt ook op jou mobiel dan krijg je een menu waarin H/W test staat Daar druk je op, vervolgens op Audio Settings en dan zoek je optie 13/14 op (13 = MP3 Speaker en 14 = MP3 Oortelefoon) Nou als je een van 2 hebt gekozen krijg je een nieuw menuutje, je klikt dan op Rx vol. En dan zie je level 1 t/m 14 staan, dit zijn de geluidsniveau's En als je dan de getallen die onder elk level aanpast gaat je geluid harden (Bij level 1 staat 122, zet hem dus bijv. naar 250!) Reageren
Hackman Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 "post" Bedankt, hier heb ik ook al heel erg lang naar gezocht en bij mij werkt het trouwens. Niet zo raar want we hebben bijna dezelfde mobiel. Reageren
Antal Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 "post" Bedankt, hier heb ik ook al heel erg lang naar gezocht en bij mij werkt het trouwens. Niet zo raar want we hebben bijna dezelfde mobiel. Haha You Welcome =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.