Politiehelikopter Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) hoi, sinds vanmorgen werkt op de controller het rondje niet meer, kan er wel op drukken maar cj vecht dan niet zeg maar... gisteren deed hij het nog wel! wat kan het zijn? grtz Bewerkt: 14 maart 2009 door _KoE_Mzungu Topictitel aangepast, gebruik in het vervolg een titel die concreter is. Het spreekt voor zich dat je een 'probleem' hebt als je in dit subforum een topic start. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Heb je wat veranderd bij de controls? Zo nee, wat voor soort controller gebruik je dan? Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 van de controls blijf ik af, dus dat is het probleem niet... oh ja... het is een originele sony controller met draad! (lekker ouderwets) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Hm, ik zou dan naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en misschien kunnen ze hem daar repareren of omruilen. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 ik heb overigens nog wel andere controllers liggen! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Speel je het spel op de PS2? -> Doet die knop het wel / niet bij andere spellen? Speel je het spel op de PC? -> Controleer via het Configuratiescherm\Spelbesturingen of die knop het nog doet en/of controleer het bij een ander spel. Het kan natuurlijk zijn dat die knop kapot is gespeeld, versleten en overleden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.