Mania-92 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 mijn internet van @home is er telkens uit nu intotaal 12 keer in 6 dagen (dat ik het gezien heb) hebben nog meer mensen dit :blink: Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Nee, heb geen problemen gehad. Doet het perfect. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 @home is idd niet zo'n goeie provider. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 @home is idd niet zo'n goeie provider. haha, 1 van de beste van nederland. Maar ja als jij dat vind? Reageren
Eli R Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Jep, suckt he, is het eindelijk vakantie, kan ik niet gamen, omdat @home steeds storing heeft, vage provider, maar wel goed, en met perfecte snelheid. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 als hij het doet doet hij het goed maar als hij het niet doet (best vaak) is het echt bale Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) dan neem je toch contact op[ met @home, en vertel je je probleem? of schrijf een email of een telefoneer ze, als je niks doen gebeurt er ook niks, en kom je ook niet van het probleem af Bewerkt: 7 mei 2005 door The Outlaw Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 mijn internet van @home is er telkens uit nu intotaal 12 keer in 6 dagen (dat ik het gezien heb)hebben nog meer mensen dit :blink: Als je dit heb moet je gewoon contact opnemen met de klantenservice want als het te vaak gebeurt kan je een klacht indienen en desnoods geld terug krijgen. Maar check ook is je eigen appartuur ewant dernet deet mij internet het ook niet. Bleek dat me kabels was doorgebeten We hebben even kleine muizenplaag Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Heb al contact opgenomen ze zegen een storingkje, nouja stroringkje eerder storing. Reageren
Yohan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Als je zovaak last hebt met @Home dan stap je toch lekker over op een andere provider indien mogelijk, dan ben je meteen van het gezeur af, er zijn namelijk zat ADSL aanbieders vandaag de dag.. Reageren
Scott16 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Om eerlijk te zijn: Ik heb nog nooit van @Home gehoord! :blink: Ik gebruik gewoon ADSL van Hetnet, nooit problemen mee! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Om eerlijk te zijn: Ik heb nog nooit van @Home gehoord! :blink: Ik gebruik gewoon ADSL van Hetnet, nooit problemen mee! Nog nooit van @home gehoord? Ik denk toch wel een van de bekendere providers uit het land. btw Me internet doet het weer perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.