Ottoman 47 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik heb CoD2 van een vriend ff geleend, maar ik wil multiplayer spelen. Als ik op een server druk staat er: Awaiting Connection... Na ongeveer 5 seconden tellen, zegt het ding: Bad Key Code? WTF!!! Reageren
ikt Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik heb CoD2 van een vriend ff geleend, maar ik wil multiplayer spelen. Als ik op een server druk staat er: Awaiting Connection... Na ongeveer 5 seconden tellen, zegt het ding: Bad Key Code? WTF!!! Heeft je vriend CoD2 legaal? :') Reageren
thomas1010 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Was een kopie. Volgens mij kan jij geen multiplayer spelen op een kopie. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Iedere code mag maximaal een keer gebruikt worden online. Dus waarschijnlijk is jou code online al in gebruik. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Je kan geen online spelen met een kopie. De CD-key wordt dan al gebruikt door de andere speler met de legale versie. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Soms lukt het me wel, soms zit ik gewoon online. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Soms lukt het me wel, soms zit ik gewoon online. Dat zijn "speciale illigale servers" waarover wij hier verder niet praten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Illegaal zou ik ze niet noemen, ze hebben gewoon de controle van de CD-Keys uitgezet. Dat er dan 'toevallig' illegale spelers op af komen, tja... Volgens mij wordt de CD-Key gewoon voor een bepaalde tijd gekoppelt aan een I.P. adres en als jij niet vanaf dat I.P. adres verbinding maakt met de server, dan kan je er dus niet in. Maar na een tijdje wordt die koppeling verbroken en kan je er wel weer op. Maar de kans is groot dat je dus nauwelijks online kan met de illegale versie. Koop gewoon CoD2 gewoon in de winkel, het spel kost nu praktisch niks meer. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Illegaal zou ik ze niet noemen, ze hebben gewoon de controle van de CD-Keys uitgezet. Dat er dan 'toevallig' illegale spelers op af komen, tja...Volgens mij wordt de CD-Key gewoon voor een bepaalde tijd gekoppelt aan een I.P. adres en als jij niet vanaf dat I.P. adres verbinding maakt met de server, dan kan je er dus niet in. Maar na een tijdje wordt die koppeling verbroken en kan je er wel weer op. Maar de kans is groot dat je dus nauwelijks online kan met de illegale versie. Koop gewoon CoD2 gewoon in de winkel, het spel kost nu praktisch niks meer. Wel degelijk illegaal, het zijn gekraakte .exe files waardoor de server geen verbinding maakt met de Activision masterserver. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.