DriftKing Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Ik ben nu al een tijdje bezig met het proberen om LaD te installeren in mijn GTA IV maar dat lukt niet kan iemand me er misschien mee helpen. Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 The Lost And The Damned is een XBox 360 exclusive Downloadable Content Daarom kan je het niet op je PC openen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 The Lost And The Damned is een XBox 360 exclusive Downloadable Content Daarom kan je het niet op je PC openen Nee hij bedoeld de motoren die in de PC versie zitten van TLAD werkend krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DriftKing Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 The Lost And The Damned is een XBox 360 exclusive Downloadable Content Daarom kan je het niet op je PC openen Nee hij bedoeld de motoren die in de PC versie zitten van TLAD werkend krijgen. en de wapens en kleding op de volgende site staat het en als iemand de .rar wil (van de unlock van TLaD) moet ie het even zeggen. >>> Door Dutchy3010: Link naar warez-site verwijderd.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DriftKing Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Kom op mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Kom op mensen Ik help je wel via PM. Heb nu ff geen tijd om te reageren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.