Arrowblade Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik heb een aantal auto mods gedownload en met sami ge instaleerd en dan start ik het spel singelplayer En dan zoek ik de auto maar dan zijn ze een klein beetje vrandert en paar helmaal niet Ik heb wel de crack zou het daar aan liggen? of iets anders? Reageren
Arrowblade Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik weet het niet zeker maar volgensmij doet 1 mod het of hij is gewoon gewoon Reageren
Beagle Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) We mogen je niet helpen als je cracks gebruikt, zie de forumregels. @Hieronder: Het leven is hard, de voorkant van een trein ook. We mogen je hier eenmaal niet mee helpen, misschien als je kan bewijzen dat je het gekocht hebt? Bewerkt: 16 maart 2009 door Beagle Reageren
Arrowblade Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ja maar dat is niet eerlijk mijn cd is kapot dus ik wou geen nieuwe kopen ik had hem eerst gekocht hoor Reageren
woveriene Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Je gebruitk mod installer van s.a.m.i? O ok dat kan ik je uitleggen Je moet eers je GTA SA versie downgraden Typ dit op google GTA SA downgrader patch Als je hem gedowngrade hebt doet ie het Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 We mogen je niet helpen als je cracks gebruikt, zie de forumregels.@Hieronder: Het leven is hard, de voorkant van een trein ook. We mogen je hier eenmaal niet mee helpen, misschien als je kan bewijzen dat je het gekocht hebt? @ Beagle, als je een cracked versie hebt en je brengt daar een mod uit van jou bewerkte crackte versie ( zeg maar een auto ofsoow ) mag dat dan ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.