The Hulk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Ik ben nog niet zo heel erg goed met Photoshop. Maar ik heb toch een signature voor me zelf gemaakt: Zelf ben ik er wel trots op voor mijn 4e creatie in heel mijn leven en voor mijn doen. Bewerkt: 15 maart 2009 door Triads Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Mooi hoor. Kan er zelf niks van. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Zo slecht is je signature nog niet hoor. Het is wel jammer dat je geen effecten hebt gebruikt en brushes etc. Maar simpel kan ook mooi zijn en dat vind ik zeker in dit geval ^^ . Je tekst past er goed bij en de characters uit ChinaTown Wars zijn leuk verdeeld over je sig. Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Bedankt. Er zitten inderdaad niet zoveel effecten in. Maar ik heb wel van elke render en van de achtergrond de helderheid, belichting en het contrast aangepast. Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Voor je 4de creatie valt dit wel nog mee Je moet gewoon nog wat tuts volgen en wat meer stuff gebruiken om je skills te verhogen. Je komt er wel Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Lettertype past wel bij Triads en ook bij CW.Alleen heb je spijtiggenoeg geen effecten toegevoegd,maar dat geeft nou niet echt veel.Voor een 4de creatie in je hele leven is dit niet slecht. 7.2 Corneria Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.