David22 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Hey, Ik heb een heel klein beetje een erg groot probleem: ik kan geen programma's meer installeren of verwijderen omdat Windows Installer niet meer werkt. Zodra ik een programma probeer te (de)installeren krijg ik deze foutmelding: Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, zoals het opnieuw registreren van msiexec.exe. Verder is herstellen voor mij niet mogelijk, omdat ik geen CD bij mijn computer geleverd heb gekregen. Zoals je misschien al had kunnen zien aan de afbeelding, heb ik Windows Vista. Wie kan mij helpen? Bvd, David. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 update je windows installer, misschien kan dat helpe. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ga eens naar Start > Uitvoeren (of windows toets en R). Typ dan het volgende (inclusief aanhalingstekens: net start "windows installer" Dan nog eens proberen om te uninstallen. Reageren
David22 Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 update je windows installer, misschien kan dat helpe. Hoe? Ga eens naar Start > Uitvoeren (of windows toets en R). Typ dan het volgende (inclusief aanhalingstekens:net start "windows installer" Dan nog eens proberen om te uninstallen. Helaas, dit heeft niet geholpen... Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 via microsoft update update.microsoft.com zullen er vast wle updates zijn, anders kan je ze ook nog handmatig vn d emicrosoft website downlaoden Reageren
David22 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 via microsoft update update.microsoft.com zullen er vast wle updates zijn, anders kan je ze ook nog handmatig vn d emicrosoft website downlaoden Ik heb nu de laatste updates, maar werken doet hij niet... Reageren
David22 Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 *BUMP* Is er niemand die mij verder kan helpen? Reageren
FayaPonDem Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 zelf ken ik daar niet veel van, maar probeer mss eens de antwoorden die ze op dit gelijkaardig topic geven: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=244285 aajt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Misschien een optie om de windows installer zelf opnieuw te installeren? Reageren
David22 Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Misschien een optie om de windows installer zelf opnieuw te installeren? Zou je misschien even een link kunnen geven waar en hoe ik deze moet downloaden en installeren? Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Misschien een optie om de windows installer zelf opnieuw te installeren? Zou je misschien even een link kunnen geven waar en hoe ik deze moet downloaden en installeren? Hier. Instructions staan ook op die pagina. Reageren
David22 Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) Misschien een optie om de windows installer zelf opnieuw te installeren? Zou je misschien even een link kunnen geven waar en hoe ik deze moet downloaden en installeren? Hier. Instructions staan ook op die pagina. Poging tot het installeren van de Windows 6.0 versie (alle drie geprobeerd) levert mij de volgende foutmelding op: Edit: Nadat ik een kijkje had genomen bij de services van Windows, kwam ik dit tegen: Poging de service te starten leverde mij de volgende foutmelding op: Bewerkt: 23 maart 2009 door David22 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Zet die service eens op 'handmatig', dit wil zeggen: als je pc Windows Installer nodig heeft, zal hij starten. Hij start dus niet automatisch. Dit kan je altijd rechttrekken, dus als het geen effect heeft zet je'm maar weer op 'automatisch'. Reageren
David22 Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Zet die service eens op 'handmatig', dit wil zeggen: als je pc Windows Installer nodig heeft, zal hij starten. Hij start dus niet automatisch. Dit kan je altijd rechttrekken, dus als het geen effect heeft zet je'm maar weer op 'automatisch'. Hij stond al op handmatig, een van de tips op internet was juist om hem op 'automatisch' te zetten... Reageren
David22 Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Niemand die mij kan helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.