Jump to content

gta 4 start niet meer op!


el_hombre

Recommended Posts

hoi:

eerst en vooral mijn specs: laptop DV9660EB met

intell core 2 duo 2.4

4GB ram geheugen

geforce 8600M GS met 256MB geheugen

nu het probleem: in het begin als gta 4 uit was kon ik het deftig spelen op minimum en zelf deftig online, dan na de eerste update ging alles ook nog zoals het was ervoor zelfs online.

maar na het installeren van update 2 niks dan miserie: gta draait veel trager en schokkender

ik kan niet meer online omdat mijn systeem te traag draait

als ik gta afsluit blijf ik in het zwart scherm hangen en moet ik afsluiten met ctrl+alt+del

ma da alles ging nog maar sinds eergisteren wilt hij zelfs niet meer opstarten: ik krijg het zwart scherm en dan zie ik de eerste tekst komen, maar dan floept hij terug naar windows.

en mijn muis aangever is weg ( als ik met mijn muis beweeg zie ik de icoonen oplichten, maar de aanwijzer is weg)

en ik kan op geen enkele mannier gta opstarten.

ik heb het al 2x herinstalleerd!!

wat kan ik doen want die 2de update is voor mij meer een downgrade!!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad veel problemen met de tweede patch/update, probeer eens je GTA opnieuw te installeren en dan alleen patch 1 te installeren?

nu heb ik hem gewoon geinstalleerd en nu start hij zelfs niet op zonde de patches!!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad veel problemen met de tweede patch/update, probeer eens je GTA opnieuw te installeren en dan alleen patch 1 te installeren?

nu heb ik hem gewoon geinstalleerd en nu start hij zelfs niet op zonde de patches!!

zal wel aan ga liggen

MAAR lattops zijn iet egt geshikt voor spellen.

je kan er wel een buowen waar je spellen op kan spelen maar dat kost aardig wat $$$$$

(mijn kennis heeft er 1 gebouwd van $1300,- een hele zware kon hij wel gta op spelen

maar ik denk wel dat het aan je gta ligt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...