preshantram Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik Vraag me af hoe ik tekst op auto's zet volgens mij moet dat met txd workshop maar daar krijg ik de car niet gevonden alleen de binnenkant Reageren
K.O. Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Welk voertuig probeer je dan precies te modden, als ik vragen mag? Bij een relatief groot gedeelte van de mods bevat de texture inderdaad alleen maar afbeeldingen van de binnenkant. De buitenkant krijgt dan gewoon een effen kleurtje, bepaald door het carcols.dat bestand. Wil je bij zo'n voertuig alsnog een hele texture maken, dan zul je het voertuig in 3D Studio Max moeten laden en daar een aantal dingen aanpassen. Hoogstwaarschijnlijk dat je daar hier wel iets over kunt vinden. Reageren
preshantram Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik probeer het op een turismo te krijgen Reageren
Timske Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 In de .txd zitten vaak meestal alleen textures van de wagen. En de kleuen die de auto heeft horen daar nietbij. Dus het zal niet makkelijk zijn om even een textje erop te plakken. Reageren
Beagle Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Over dit onderwerp heb ik een tijd geleden nog een tut over gemaakt, komt ie toch nog van pas Je kan hem >hier< vinden, ruim 70 plaatjes dus is makkelijk te volgen. De programma's die je moet hebben staan erin, alleen moet je voor 3DS Max betalen, Gmax niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.