De Stofzuiger Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Dat je niet naar het toilet moet.
Rinaldootje Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Dat je miljoenen mensen kan vermoorden zonder dat je echt 24 uur per dan gezocht wordt In het echt zou je dan waarschijnlijk in een grot moetten gaan zitten willen ze je niet vinden. dat je gewoon kan worden overreden door een vliegtuig en het overleefd of er dwars doorheen gaat dat jij van soldaat drugsdealer word Dit is al vaak genoeg gebeurt, het kan dus makkelij in het echte leven Dat je niet naar het toilet moet. Wie zegt dat hij niet gaat in die 6 uur die je doorbrengt in je savehouse, en soms nogwel eens tussen de cutscenes en de gameplay in iemand zijn huis naar het toilet gaat. Maar ik begrijp je. je ziet hem nooit tijdens het spelen naar een dixi gaan.
Metal-Bullets Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Dat je niet gericht dood geschoten kan worden dat is wel jammer Het leek me echt vet sluipschutters van de politie op het dak Bewerkt: 24 maart 2009 door Motley.Crue
Deluxo Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Dat je nergens in kan, behalve winkeltjes. In real kan je de deur intrappen.
The Hulk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Dat je nergens in kan, behalve winkeltjes.In real kan je de deur intrappen. Dat is inderdaad ook wel erg nep ja.
Jesperkaj Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Dat je altijd van die deja-vu momenten krijgt wanneer je een cutscene nog een keer ziet.
ASPHALT Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Zo kun je wel honderd dingen bedenken die aan zowat elk spel onrealistisch zijn, en ik betwijfel of er ooit een volledig realistisch spel zal bestaan..
Recommended Posts